Жарияланған күні: 25.10.2017 19:05
Өзгертілген күні: 26.04.2018 13:51

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитеті Маңғыстау  облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаменті «Б» корпусының бос  әкімшілік мемлекеттік лауазымдарға орналасуға осы мемлекеттік органның мемлекеттік қызметшілері арасындағы ішкі конкурс жариялайды.

 

Конкурсқа қатысушыларға  қойылатын  жалпы біліктілік талаптары:

 

С-О-4 санаты үшін: жоғары білім; мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1) мемлекеттік қызмет өтілі екі жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-5, В-5, С-4, C-O-5, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-3 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес

салаларда үш жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-5, В-5, С-4, C-O-5, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-3 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

3) А-5, В-5, С-4, C-O-5, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-3 санаттарынан төмен

емес мемлекеттік әкімшілік лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік

әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда немесе Қазақстан Республикасы Парламентінің депутаты мәртебесінде немесе тұрақты

негізде қызмет ететін облыс, республикалық маңызы бар қала, астана аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихатының депутаты мәртебесінде немесе халықаралық қызметкер мәртебесінде қызмет өтілі екі жылдан кем емес;

4) өкiлеттiктерiн теріс себептермен тоқтатқан судьяларды қоспағанда, судья лауазымында қызмет өтілі алты айдан кем емес;

5) мемлекеттік қызмет өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде орталық немесе облыстық деңгейдегі құқық қорғау органдарының немесе арнайы мемлекеттік органдарының лауазымдарында немесе Қарулы Күштер әскери басқару органдарының тактикалық деңгейінен төмен емес, жергілікті әскери басқару органдарының немесе әскери оқу орындарының лауазымдарында екі жылдан кем емес;

         6)      Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы.

7) сот орындаушысы лауазымына жұмыс тәжірибесі талаптары қолданылмайды.

С-О-5 санаты үшін:

жоғары білім;

мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы,

аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік; жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1)      мемлекеттік қызмет өтілі бір жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе В-6, С-5, C-O-6, C-R-4, D-5, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-3 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

2)      осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе В-6, С-5, C-O6, C-R-4, D-5, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-3 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

3)      В-6, С-5, C-O-6, C-R-4, D-5, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-3 санаттарынан төмен емес мемлекеттік әкімшілік лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда немесе Қазақстан Республикасы Парламентінің депутаты мәртебесінде немесе тұрақты негізде қызмет ететін облыс, республикалық маңызы бар қала, астана, аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихатының депутаты мәртебесінде немесе халықаралық қызметкер мәртебесінде қызмет өтілі бір жарым жылдан кем емес;

4)      мемлекеттік қызмет өтілі орталық, облыстық немесе қалалық деңгейдегі құқық қорғау органдарының немесе арнайы мемлекеттік органдарының лауазымдарында немесе Қарулы Күштер әскери басқару органдарының тактикалық деңгейінен төмен емес, жергілікті әскери басқару органдарының немесе әскери оқу орындарының лауазымдарында екі жылдан кем емес;

5)      жоғары немесе жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;

 

C-R-3 санаты үшін: жоғары білім; мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік; жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

1)      мемлекеттік қызмет өтілі бір жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-5, В-6, С-5, C-O-6, C-R-4, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

2)      осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-5, В-6, С-5, C-O-6, C-R-4, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

3)      А-5, В-6, С-5, C-O-6, C-R-4, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-2 санаттарынан төмен емес мемлекеттік әкімшілік лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда немесе Қазақстан Республикасы Парламентінің депутаты мәртебесінде немесе тұрақты негізде қызмет ететін облыс, республикалық маңызы бар қала, астана, аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихатының депутаты мәртебесінде немесе халықаралық қызметкер мәртебесінде қызмет өтілі бір жарым жылдан кем емес;

4)      мемлекеттік қызмет өтілі екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау органдарының немесе арнайы мемлекеттік органдарының лауазымдарында немесе Қарулы Күштер әскери басқару органдарының тактикалық деңгейінен төмен емес, жергілікті әскери басқару органдарының немесе әскери оқу орындарының лауазымдарында екі жылдан кем емес;

5)      жоғары немесе жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;

 

C-R-4 санаты үшін: жоғары, мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білімі барларға рұқсат етіледі.

мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы,

аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

 

Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің лауазымдық жалақысы

Санат

Еңбек сіңірген жылдарына байланысты

min

max

      С-О-4

109932

148242

C-О-5

83282

112430

C-R-3

96607

129920

C-R-4

73288

99105

 

І. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің Маңғыстау облысы бойынша Мемлекеттік кірістер  департаменті, 130000, Маңғыстау облысы Ақтау қаласы, 31 Б шағын аудан, анықтама үшін телефондар: 8(7292)30-12-11, электрондық адресі zh.alpysbaeva@kgd.gov.kz осы мемлекеттік органның мемлекеттік қызметшілері арасындағы «Б» корпусының бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасу үшін ішкі конкурс жариялайды:

 

1. Жанама салықтарды әкімшілендіру басқармасы акциздерді әкімшілендіру бөлімінің басшысы (С-О-4, 1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Бөлімнің жұмысына жалпы басшылықты жүзеге асыру, ақпараттарды уақытылы және сапалы даярлауға және оларды жоғары тұрған Мемлекеттік кірістер комитетіне, жергілікті билік органдарына, құқық қорғау және бақылаушы органдарға  олардың сұрау салуына сәйкес ұсынуға бақылау жасауды қамтамасыз ету. Бөлімнің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша салық төлеушілерден келіп түскен шағымдарды уақытылы қарастыру және олардың орындалуын бақылауды қамтамасыз ету. Өндіріске және акциялауға жататын тауарлардың айналымдағы кейбір түрлерін мемлекеттік бақылауды қамтамасыз ету; Өндіріске және акциялауға жататын тауарлардың айналымдағы кейбір түрлерін мемлекеттік бақылаудың бірыңғай жүйесін ұйымдастыру; Өндірілген және импортталатын акциялауға жататын тауарлардың көлемін есепке алу; Акциялауға жататын нарықтык ерекшеліктерін ескере отырып, акциздерді алуды әкімшілендірудің әдістерін жетілдіру; Ішімдік өнімдерін (сыра) өндіретін-зауыттардағы, ішімдік өнімдерін импорттайтындардың, сонымен қатар Жаңаөзен қаласындағы шикі мұнай өңдейтін зауыттағы акциздеу бекеттерінің жұмысын бақылау: Акцияланатын тауарлардың кейбір түрлерін өндіру және айналымға шығару көлемін уақытылы және дұрыс декларациялауды бақылау; Акциздеу және бақылау таңбаларын дайындауды, сақтауды, сатып алуды және есепке алуды бақылау; Акциялауға жататын тауарларды өндірушілердің таңбалау ережелерін сақтауына бақылау жасау; Маңғыстау облысының аумағындағы акциздеу бекеттерінің қызметін бақылау; Өндірілген және импортталатын акциялауға жататын тауарлардың кейбір түрлері көлемінің қозғалысын бақылау; Ішімдік өнімдерін сақтау және бөлшектеп (көтерме) өткізу бойынша лицензия беру туралы өтініштерді қабылдау; Лицензияларды жою; Жетекшілік ететін КБК-ға талдау жасау; Еңбек және қызметтік тәртіпті сақтау. Өз құзыреті шегінде бөлімнің қызметкерлерін лауазымға тағайындау және одан босату, сондай-ақ оларды марапаттау мен тәртіптік шаралар қолдану туралы Департамент басшылығына ұсыныстар енгізеді. Бекітілген тәртіпте Департаментте өтетін алқа отырыстарына, сондай-ақ бөлім құзыретіне кіретін мәселелер бойынша  Департамент бастығы, оның орынбасарлары өткізетін кеңестерге  қатысады. Бөлім қызметкерлерінің еңбек және қызметтік тәртіпті сақтауын қамтамасыз етеді.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика).

 

2. Мемлекеттік құпияларды  қорғау бөлімінің бас маманы (С-О-5,                  1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Департаменттің құрылымдық бөлімшелерінде құпиялық режимін қамтамасыз ету; Департамент бөлімшелерінде мемлекеттік құпияларды қорғау бойынша бөлімшелерін ұйымдастырушылық-әдістемелік қамтамасыз ету; барлық құпия жұмыс түрлерін жүргізу кезінде құпиялық режимін қамтамасыз ету бойынша шараларды жүзеге асыру; құпия іс жүргізу; Департамент қызметкерлеріне мемлекеттік құпияларға рұқсат беруді ресімдеу үшін материалдарды әзірлеу; мемлекеттік құпияларды техникалық қорғауды ұйымдастыру; құпиялық жұмыстар мен құжаттармен жұмыс жасауға рұқсат берілген Департамент қызметкерлерімен нұсқаулық жүргізу.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика; менеджмент; есеп және аудит, қаржы, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), білім (құқық және экономика негіздері).

 

3. Заң басқармасының бас маманы (С-О-5, 1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Нормативті құқықтық актілердің, азаматтық істер (ап нысандағы кәртішкелерді) жүйелендірілген есепке алуды және сақтауды қамтамасыз ету. Салықтық мөжбүрлеп өндіріп алуға заң шеңберінде әкімшілік құқық бұзушылық хаттамалар (қаулы)  тексеру актілерінің жоспарлы, заңды, толық, нақты, дәлелді электронды ақпаратты жүиемен қисынға келтіру. Мемлекеттік бюджет мүддесін қорғауда сотқа қатысатын азаматтық істер бойынша материалдар дайындау; Департамент талапкер, жауапкер, мүдделі тұлға ретінде қатысатын азаматтық істер бойынша сотта белгіленген тәртіпте Мемлекеттік кірістер департаментінің мүддесін білдіру, тиісті (тексерулер жүргізетін басқармалар мен бөлімдер) бірге қадағалау шағымдарын, қарсылық білдіру туралы прокуратура органдарына өтініш даярлау, сонымен қатар соңғы сатыға дейін; сонымен бірге өзге де мемлекеттік органдармен дәлелдерді кеңейту, сапа деңгейін көтеру; сондай-ақ азаматтық істердің көшірмелерімен сот актісін ұсынып Қазақстан Республикасы Жоғарғы сотына шағымдану, ҚР ҚМ МКК заң басқармасына; Барлық әкімшілік құқық бұзушылық хаттамалар міндетті түрде басқармамен (заңгермен) нормативті құқықтық акті нұсқа бойынша келісілуі қажет, өзге құрылым бөлімшелерімен өңделгендер мемлекеттік органдарға басқарманың келісімісіз жолданбайды; Департамент талапкер, жауапкер, мүдделі тұлға ретінде қатысатын азаматтық істер бойынша сотта белгіленген тәртіпте Мемлекеттік кірістер департаментінің мүддесін білдіру. Салық төлеушілердің талап-арыздарына, шағымдарына қарсылық (пікір), тиісті басқармалармен (бөлімдермен) бірге қадағалау шағымдарын, қарсылық білдіру туралы прокуратура органдарына өтініш даярлау, сонымен қатар соңғы сатыға дейін, Мемлекеттік кірістер департаментінің пайдасына шығарылмаған сот актілеріне белгіленген мерзімде шағымдану бойынша шаралар қабылдау. Маңғыстау облысы бойынша Мемлекеттік кірістер органдарының сот істеріне тоқсан сайын талдау жасап (ЗБ-2 есебін ҚР ҚМ МКК –не тоқсаннан кейінгі айдың 25 –нен кешіктірмей), ұсыну.  Департаменттегі лауазымды тұлғалардың әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы істерді уақытылы қарауына бақылауды жүзеге асыру.Басқармалармен (бөлімдерімен) ҚР Әкімшілік заңнамасын, жоғары тұрған органның, департамент бұйрықтарының  талаптарының  орындалуына  бақылау тексеру жүргізу. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің, Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитетінің бұйрық және тапсырмаларын уақытылы орындау. Қазақстан Республикасының заңнамаларында көзделген өзге де функцияларды жүзеге асыру.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім -  құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі).

 

4. Адам ресурстары басқармасы қызметтік тергеу бөлімінің бас маманы (С-О-5, 1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Бөлімнің жұмыс жоспарын жасауға қатысу және орындалуын жүзеге асыру. Басқарманың, бөлімнің қызметі бабында өтетін семинар кеңестерге қатысу және бақылау жасау. Қазақстан Республикасының заңдылықтарын бұзған Мемлекеттік кірістер органының әкімшілік мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік тексеру өткізілуін қадағалау. Қызметтік тексеру қорытындысын департаменттің ішкі қауіпсіздік және құқықтық қамтамасыз ету бөлімшелеріммен келісімімен жасау. Тәртіптік тәжірибе бойынша бұйрықтардың ішкі қауіпсіздік және құқықтық қамтамасыз ету бөлімшелерінің келісімімен құрылып, тіркелуіне бақылау жасау. Тәртіптік жауапқа тартылған және жағыссыз себептермен жұмыстан босатылған лауазымдық тұлғалардың мониторинг тізімін дайындау. Заң шеңберінде Департаменттің аумақтық бөлімшелерінде функционалды міндеттерін іске асыруды заң шеңберінде жоспарлы және жоспардан тыс тексеруді бақылау. Бөлімге қатысты келіп түскен хаттар, шағымдар мен салық төлеушілердің өтініштері, тұлғалардың сауалдары жауап берілуіне бақылау жасау, сонымен қатар бұқаралық ақпарат құралдарының хабарламалары бойынша сенім телефоны, электронды шағым кітабы арқылы келіп түскен уақытылы тіркеу алып тексеру жүргізеді. Құқық қорғау органдарымен қызмет істеу және жүргізілген қызметтік тергеу және қызметтік тексеру бойынша есеп беру. Мемлекеттік кірістер департаменті әкімшілік мемлекеттік қызметшілерінің тарапынан сыбайлас жемқорлыққа жол берген қызметкерлер айқындалған болса құжаттарды Құзетті органдарға ұсыну. Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін уақытылы және жанжақты қарау  қызметкерлер тарапынан құқық бұзушылықтарды анықтау, алдын-алу Қазақстан Республикасы заңдылықтарында бекітілген тәртіппен орындалуын бақылау. Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің жарлығы, қаулысы, өкімі ҚР ҚМ МКД бұйрықтарымен тапсырмаларын Мемлекеттік кірістер департаменті қызметкерлерінің дұрыс және уақытылы орындалысын қадағалау. Қызметтік қажеттілікке байланысты бөлімге міндеттелмеген қызметтерді бөлім басшысының тапсырысын орындау.   

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім -  құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика; менеджмент; есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика).

 

5. Аудит басқармасы №1 аудит бөлімінің бас маманы (С-О-5,                             1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Методикалық нұсқауларға сәйкес, бақылаушы-экономикалық жұмыстардың жағдайын уақытылы және сапалы тексерулерді ұйымдастыру және оның тиімділігін арттыру үшін қажетті жағдайлар жасау; салық органдарының жұмысындағы кемшіліктер мен жіберілген қателерге шолу жасау және оларды аумақтық салық басқармаларының назарына жеткізу, салық заңнамасын бұзған тұлғаларды әкімшілік жазаға тартылуын қадағалау. Кешенді, тақырыптық және қарсы тексерулерді жүргізу және уақытылы орындалуын қадағалау; ҚР ҚМ МКК және басқа мемлекеттік органдарының тексеру актісі бойынша мәліметтер және есептіліктер ұсыну; өндіріп алуды енгізу есептілігі, әкімшілік материалдарды тапсыру, жеке шоттарға тарату; Келісім шарттарды жарамсыз деп тану бойынша материалдарды сот органдарына жолдау барысын дайындау; салық төлеушілерден түскен өтініштерді уақытылы қарау; еңбек және қызметтік тәртіпті сақтау.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), техникалық ғылымдар және технологиялар (автоматтандыру және басқару, ақпараттық жүйелер, есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету, математикалық және компьютерлік моделдеу),  жаратылыстану ғылымдары (информатика), білім (құқық және экономика негіздері, информатика).

 

6. Аудит басқармасы САЭБ бөлімінің бас маманы (С-О-5, 1 бірлік уақытша, негізгі қызметкердің бала күтімі бойынша демалысы кезеңіне  02 мамыр  2020 жылға  дейін).

Функционалдық міндеттері: САЭБ АЖ -гі жаңартулар мен өзгерістерді зерделеу және басқарма қызметкерлеріне жеткізу;  сондай-ақ САЭБ АЖ-н жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізу; САЭБ АЖ регламентін сақтау бөлігі бойынша салық аудиті басқармасының қызметкерлерінің жұмысына бақылауды жүзеге асыру; бюджетке өндіріп алынған және қоса есептелген салықтар мен басқа да міндетті төлемдердің сомалары, салықтық тексеру саны және қорытындысы бойынша талдау динамикасын жүргізу, Жалпы Департамент және АСБ қимасы бойынша "салық органдары бақылау жұмыстарының қорытындысы бойынша есептер" 2-Н нысаны бойынша тоқсандық есептерді жасақтау, талдау және жиынтықтау; қажет болған жағдайларда, ҚР белгіленген заңнамалық актілердің талаптарын сақтай отырып, салық төлеушілердің меншік нысаны мен түрлеріне қарамастан кезектен тыс салықтық тексерулер жүзеге асыру;  салық төлеушілерден түскен өтініштерді уақытылы қарау және олардың орындалуын бақылау; басқарма қызметкерлерінің кәсіптік деңгейін техникалық оқу және семинарлар өткізу арқылы жоғарылату; ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитетінің, Мемлекеттік кірістер департаментінің басшылығының тапсырмаларына сәйкес бөлімге жүктелген міндеттерді жүзеге асыру, еңбек және қызметтік тәртіпті сақтау.    

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика; менеджмент; есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), техникалық ғылымдар және технологиялар (автоматтандыру және басқару, ақпараттық жүйелер, есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету, математикалық және компьютерлік моделдеу),  жаратылыстану ғылымдары (информатика),  білім (құқық және экономика негіздері, информатика).

 

7. Камералдық бақылау басқармасы №2 камералдық бақылау бөлімінің бас маманы (С-О-5, 1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Бөлім құзыреті шегінде БДҚ ХШР АЖ-да камералдық бақылау нәтижелерін пысықтау бойынша жұмысты үйлестіру және бақылау. Бөлім құзыреті шегінде камералдық бақылау нәтижелеріне талдау жүргізу. Басқарма құзыретіне кіретін сұрақтар бойынша аумақтық мемлекеттік кірістер басқармаларына методологиялық және тәжірибелік көмек көрсету. Бөлім құзыреті шегінде Қазақстан Республикасының салық заңнамаларынның нормаларын түсіндіруді жүзеге асыру. Бөлім құзыреті шегінде салық төлеушілердің өтініштерін, уәкілетті мемлекеттік органдарының сұраныстарын сапалы және уақытылы қарауды қамтамасыз ету. Басқарма құзыретіне кіретін сұрақтар бойынша камералдық бақылау нәтижелерін пысықтаудың тиімділігін қамтамасыз ету. Бұл мақсатта бюджеттік жіктелімнің басшылық ететін кодтары бойынша салық есептілігі нысандарын камералдық бақылауды жүзеге асыруға жетекшілік жасау, тиісті жұмыстарды жүргізу үшін салық төлеушілерге АМКБ тапсырмаларын жолдау. АМКБ бойынша бюджеттік жіктелімнің басшылық ететін кодтарының артық төлемдерін бақылау, негізсіз артық төлеу фактілеріне жол бермеу, артық төлемнің туындау себептерін талдау. Қазақстан Республикасы Қаржы Министрлігінің, Қазақстан Республикасы Қаржы Министрлігінің Мемлекеттік кірістер Комитетінің, Мемлекеттік кірістер департаментінің басшылығының, басқарама және бөлім басшысының тапсырмалары мен бұйрықтарын, Бөлімнің орындалудағы бақыланатын және басқа да құжатттарды уақытылы орындау. Бөлім құзыретіне кіретін салықтар бойынша қол режимінде камералдық бақылау жүргізуді ұйымдастыру және бақылау жасау. Өз құзыреті шегінде заңды және жеке тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» ҚР Заңына сәйкес жоғары тұрған, уәкілетті органдар мен салық төлеушілердің өтініштерін, шағымдарын, хаттарын уақытылы қарастыруды жүзеге асыру. Өз құзыреті шегінде салық салу сұрақтары бойынша түсіндіруді және салық міндеттіліктерінің тоқтатылуы, орындалуы, пайда болуы бойынша комментарий беруді жүзеге асыру. Департаменттің басқа да басқармаларымен өзара қарым-қатынасты қамтамасыз ету, бірлескен шараларды орындау, бірлескен салықтық тексерулерді және басқа да шараларды жүзеге асыру. Салық төлеушілердің құқықтарын және мемлекеттің мүддесін қорғау және сақтау. Қазақстан Республикасының Салық кодексінің 557-бабының нормаларына сәйкес салық құпиясын сақтау.Кәсіби деңгейді көтеру мақсатында салық салу сұрақтары бойынша нормативтік актілерді тұрақты түрде зерделеу. Қазақстан Республикасының «Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы» және «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Заңдарын, Қазақстан Республикасы мемлекеттік қызметшілерінің әдеп кодексін (Мемлекеттік қызметшілердің қызметтік әдеп қағидалары) тиісті түрде орындау.         Басқарма құзыреті шегінде Департаменттің аумақтық органдарының жұмысын үйымдастыру және методологиялық басшылықты жүзеге асыру.     

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), білім (құқық және экономика негіздері).

 

8. Жанама салықтарды әкімшілендіру басқармасы ҚҚС әкімшілендіру және аудит бөлімінің бас маманы (С-О-5, 2 бірлік, оның ішінде 1 бірлік уақытша (негізгі қызметкердің бала күтімі демалысының кезеңіне, 18 маусым 2019 жылға  дейін).

Функционалдық міндеттері: ҚР ҚМ МКК-не, жергілікті билік органдарына, құқық қорғау және бақылау органдарына олардың сұратуларына сәйкес есептілік мәліметтерді және ақпараттарды өз уақытында және сапалы дайындауды және жолдауды қамтамасыз ету. Бөлім құзырына кіретін мәселелер бойынша хаттарды, өтініштерді және шағымдарды өз уақытында және сапалы қарауды қамтамасыз ету. Салық төлеушінің ҚҚС-ның есепке жатқызылған сомасының есепке алынған сомасының асып кеткен сомасын қайтару жөніндегі өтініш/талабына сәйкес тақырыптық салықтық тексерулерді жүргізеді. Басқа аумақтық салық органдарының сұратулары бойынша қарсы тексерулерді өз уақытында жүргізуді, сонымен бірге тематикалық салықтық тексеру барысында жүргізілген операциялардың салықтық есептілікте нақты көрсетілгені жөнінде қосымша ақпарат керек болған жағдайда үшінші тұлғаға қатысты қарсы тексеру жүргізеді. Сұрату бастаушы -  аумақтық салық органның сұраныстарына жауаптарды және қарсы тексеру материалдарын уақытында жолдауды бақылау. Барлық тексерулер бойынша мәліметтерді САЭБ АЖ-не толықтай уақытында және сапалы енгізу. Салықтық тексерулер актілерімен расталған ҚҚС-ның асып кеткен сомасын қайтаруға өкім дайындайды. Еңбек және қызметтік тәртіптерін сақтау.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), білім (құқық және экономика негіздері).

 

9. Борыштармен жұмыс басқармасы оңалту және банкроттық бөлімінің бас маманы (С-О-5, 1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Конкурстық және бейімдеу басқарушыларды тағайындау және шектету бұйрықтарының жоспарын дайындау; төлемге қабілетсіз борышкерлердің, сыртқы бақылау әкімшілерінің қаржы-экономикалық жағдайының экспресс-талдау есептерін орындау, конкурстық өндіріс іс-шараларының жүргізілу барысын, бейімдеу рәсімдерін және сыртқы қадағалауды бақылау, кредиторлар комитетінің құрамын бекіту туралы бұйрық жобаларын, кредиторлар талаптарының тізілімін, конкурстық және бейімдеу басқарушысының есеп нәтижелерін келісу туралы  қорытындылар, сыртқы бақылау әкімшілерін даярлау. Қазақстан Республикасының «Банкроттық туралы» Заңын бұзушылық анықталған жағдайда, сыртқы бақылау әкімшілерінің, конкурстық және бейімдеу басқарушысының шешімдерін және әрекеттерін (әрекетсіздігін) соттал даулау. Борышкердің мүлкін (активтерін) сату бойынша сауда жүргізу тәртібінің сақталуын бақылауды жүзеге асыру; Басқарманың құзыретіне жататын мәселелер бойынша есептерді сапалы, уақытылы ұсынуды бақылау; Басқарма қызметкерлерінің еңбек және қызметтік тәртіпті сақтауын қамтамасыз ету. Басқарманың құзыретіне жататын мәселелер бойынша есептерді сапалы, уақытылы ұсыну.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес  (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), білім (құқық және экономика негіздері, информатика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар), техникалық ғылымдар және технологиялар (автоматтандыру және басқару, ақпараттық жүйелер, есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету, математикалық және компьютерлік моделдеу),  жаратылыстану ғылымдары (информатика).

 

10. Жаңаөзен қаласы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы Салық төлеушілермен жұмыс бөлімінің басшысы (С-R-3, 1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Бөлім жұмысына жалпы басшылық жасау. Камералдық бақылау нәтижесінде, анықталған заң бұзушылықтарды жою туралы хабарламаларды салық төлеушілерге жолдау. Салық төлеушілер бойынша салық және бюджетке төленетін басқа да төлемдердің түсім динамикасына бақылау және талдау жүргізу. Салық төлеушілердің жеке шоттарында есептелген салық сомалары бойынша мәліметті уәкілетті органдардан алынған мәліметтермен салыстыру жұмыстарын жүргізу. Салық кезеңі ішінде есептелген аванстық төлемдер сомасының дұрыстығы сұрақтары бойынша камералдық бақылау жүргізу. Салық заңнамасының бұзылу фактілері бойынша әкімшілік жадығаттарды жасақтау. Шағын бизнес субъектілерінің арнаулы салық режимін қолдану заңдылықтарына бақылау жасау. Методикалық нұсқауларға сәйкес, уақытылы және сапалы тексеріс жүргізуге, бақылау-экономикалық жұмыстар жағдайына бақылау жасау. САЭБ АЖ бағдарламасына салықтық тексеріс мәліметтерін белгіленген мерзімде және сапалы түрде толықтай енгізілуін қамтамасыз ету. Анықталған әкімшілік заң бұзушылықтар бойынша хаттамаларды міндетті түрде ҚР Әкімшілік-құқық бұзушылықтар туралы Кодексі талаптарына сәйкес, белгіленген мерзімде және сапалы түрде САЭБ АЖ бағдарламасына жасақтау.  2-Н нысаны бойынша бақылау-экономикалық жұмыс есебін жасақтау. Жаңаөзен қалалық прокуратурасына нұсқамалардың 1АП-Н карточкалардың және 1-П карточка-талондарының уақтылы тапсырылуы мен тіркелуін қамтамасыз ету. Жеке тұлғалардың көлік құралдары, мүлік және жер салықтарын және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер бойынша әкімшілендіру сұрақтары бойынша ҚР заңнамаларының орындалуын қамтамасыз ету. Салық төлеушілер тарапынан түскен өтініштерді уақытылы қаралуы және олардың орындалуын қамтамасыз ету. Мемлекеттік кірістер басқармасы бойынша салық заңнамаларын түсіндіру сұрақтары туралы семинар-жиналыстар мен техникалық оқу сабақтарын жүргізу. Қызметтік этика мен еңбек тәртібінің сақталуын қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің, Облыстық Мемлекеттік кірістер департаменті мен басқарма басшыларының тапсырмаларына сәйкес бөлімге жүктелген басқа да міндеттерді атқару және басқа бөлімдермен қарым-қатынасты үйлестіру.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар).

 

11. Жаңаөзен қаласы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы «Ақпараттарды қабылдау және өңдеу орталығы» бөлімінің бас маманы (С-R-4, 1 бірлік уақытша, негізгі қызметкердің бала күтімі бойынша демалысы кезеңіне  13 желтоқсан  2018 жылға  дейін).

Функционалдық міндеттері: Бекітілген талаптарға сәйкес белгіленген мерзім ішінде салық есептерін сапалы және уақтылы енгізу жұмысын жүргізу. Тіркеу құжаттарын қабылдау, өңдеу және салық төлеушілерге беру. Қате енгізілген құжаттарды өңдеу. Салық есептері нысандарын ақпараттар жүйесіне ензгізу регламентін қатаң сақтау. Белгіленген мерзімде салық есептерін тапсырмаған мекемелер тізімін жасақтау, салық төлеушілерге әкімшілік шаралар қолдану (хабарламалар табыстау, әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамалар толтыру). Оңайлатылған декларация негізінде жұмыс жасайтын жеке кәсіпкерлердің декларацияларын және ай сайынғы ойын бизнесі есебін қабылдау. «Бір терезе» принципі арқылы заңды тұлғалардың салық төлеуші ретінде тіркелуін жүзеге асыру. Заңды тұлғалар мен жеке кәсіпкерлерді тіркеу және тіркеуден шығару жұмыстарын жүргізу. ҚҚС төлеушілерді тіркеу және тіркеуден шығару. Салық төлеушілер бойынша салық және бюджетке төленетін басқа да төлемдердің түсім динамикасына бақылау және талдау жүргізу. Салық төлеушілердің есеп бетшелеріндегі салық және басқа да бюджетке төленетін міндетті төлемдердің, міндетті зейнетақы жарналарының, әлеуметтік аударымдар, сонымен қатар, өсімпұлдар мен айыппұлдар (есептелген, кемітілген) және түскен (қайтарылған, есепке жатқызылған) сомаларының есебінің дұрыс жүргізілуін бақылау. Қазынашылық органдарынан келіп түскен төлем құжаттарының реестрін әр-бір бюджет кірісінің код сыныптамасы бойынша бөлек есеп жүргізу. Салық төлеушілердің арыздары бойынша артық төленген салық және басқа да бюджетке төленетін міндетті төлемдерді қайтару және есепке жатқызу жұмыстарын жүргізу. Артық төленген салық, төлемақы және өсімпұл сомаларын арызсыз есепке жатқызу. Салық төлеушінің орналасқан жері немесе қызмет ету жері өзгерген жағдайда, сонымен қатар, заңды тұлға қайта құрылған кезде жеке шоттарын есебін жүргізу және табыстау. Салық төлеушінің арызы бойынша салық төлеушінің (салық агентінің) бюджет алдындағы салық және басқа да бюджетке төленетін міндетті төлемдер, міндетті зейнетақы  жарналары  мен  әлеуметтік  аударымдар  бойынша  берешегінің  жоқ  немесе  бар  екендігі  туралы  анықтама беру. Жеке шоттарды ашу және жабу және жеке шоттары бойынша тексеру жұмыстарын жүргізу. Әкімшілік іс құжаттарын қарау нәтижесінде, салынған әкімшілік айыппұл сомаларын мәжбүрлеп өндіру бойынша сот органдарымен жұмыс жүргізу. Салық төлеушілер құқығы мен мемлекет мүддесін сақтау және қорғау. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің, ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитетінің, облыстық Мемлекеттік кірістер департаментінің бұйрықтары мен тапсырмаларының толықтай және уақтылы орындалуын қамтамасыз ету. ҚР заңнамаларында көзделген басқа да қызметтерді атқару.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар); техникалық ғылымдар және технологиялар (стандарттау, сертификаттау және метрология).

Орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім - құқық (құқықтану, құқық қорғау қызметі), қызмет көрсету, экономика және басқару (есеп және аудит, қаржы, экономика, менеджмент), метрология, стандарттау және сертификаттау (стандарттау технигі, техник-метролог, техник-дозиметрист).

 

12. Бейнеу ауданы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы «Ақпараттарды қабылдау және өңдеу орталығы» бөлімінің басшысы (С-R-3, 1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Бөлім жұмысына жалпы басшылық жасау. Бекітілген талаптарға сәйкес белгіленген мерзім ішінде салық есептерін сапалы және уақтылы енгізу жұмысын жүргізу. Тіркеу құжаттарын қабылдау, өңдеу және салық төлеушілерге беру. Қате енгізілген құжаттарды өңдеу. Салық есептері нысандарын ақпараттар жүйесіне ензгізу регламентін қатаң сақтау. Белгіленген мерзімде салық есептерін тапсырмаған мекемелер тізімін жасақтау, салық төлеушілерге әкімшілік шаралар қолдану (хабарламалар табыстау, әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамалар толтыру). Оңайлатылған декларация негізінде жұмыс жасайтын жеке кәсіпкерлердің декларацияларын және ай сайынғы ойын бизнесі есебін қабылдау. «Бір терезе» принципі арқылы заңды тұлғалардың салық төлеуші ретінде тіркелуін жүзеге асыру. Заңды тұлғалар мен жеке кәсіпкерлерді тіркеу және тіркеуден шығару жұмыстарын жүргізу. ҚҚС төлеушілерді тіркеу және тіркеуден шығару. Салық төлеушілер бойынша салық және бюджетке төленетін басқа да төлемдердің түсім динамикасына бақылау және талдау жүргізу. Салық төлеушілердің есеп бетшелеріндегі салық және басқа да бюджетке төленетін міндетті төлемдердің, міндетті зейнетақы жарналарының, әлеуметтік аударымдар, сонымен қатар, өсімпұлдар мен айыппұлдар (есептелген, кемітілген) және түскен (қайтарылған, есепке жатқызылған) сомаларының есебінің дұрыс жүргізілуін бақылау. Қазынашылық органдарынан келіп түскен төлем құжаттарының реестрін әр-бір бюджет кірісінің код сыныптамасы бойынша бөлек есеп жүргізу. Салық төлеушілердің арыздары бойынша артық төленген салық және басқа да бюджетке төленетін міндетті төлемдерді қайтару және есепке жатқызу жұмыстарын жүргізу. Артық төленген салық, төлемақы және өсімпұл сомаларын арызсыз есепке жатқызу. Салық төлеушінің орналасқан жері немесе қызмет ету жері өзгерген жағдайда, сонымен қатар, заңды тұлға қайта құрылған кезде жеке шоттарын есебін жүргізу және табыстау. Салық төлеушінің арызы бойынша салық төлеушінің (салық агентінің) бюджет алдындағы салық және басқа да бюджетке төленетін міндетті төлемдер, міндетті зейнетақы  жарналары  мен  әлеуметтік  аударымдар  бойынша  берешегінің  жоқ  немесе  бар  екендігі  туралы  анықтама беру. Жеке шоттарды ашу және жабу және жеке шоттары бойынша тексеру жұмыстарын жүргізу. Әкімшілік іс құжаттарын қарау нәтижесінде, салынған әкімшілік айыппұл сомаларын мәжбүрлеп өндіру бойынша сот органдарымен жұмыс жүргізу. Салық төлеушілер құқығы мен мемлекет мүддесін сақтау және қорғау. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің, ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитетінің, облыстық Мемлекеттік кірістер департаментінің бұйрықтары мен тапсырмаларының толықтай және уақтылы орындалуын қамтамасыз ету. ҚР заңнамаларында көзделген басқа да қызметтерді атқару.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика),  гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар).

 

13. Маңғыстау ауданы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы «Ақпараттарды қабылдау және өңдеу орталығы»  бөлімінің бас маманы (С-R-4, 1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Бекітілген талаптарға сәйкес белгіленген мерзім ішінде салық есептерін сапалы және уақтылы енгізу жұмысын жүргізу. Тіркеу құжаттарын қабылдау, өңдеу және салық төлеушілерге беру. Қате енгізілген құжаттарды өңдеу. Салық есептері нысандарын ақпараттар жүйесіне ензгізу регламентін қатаң сақтау. Белгіленген мерзімде салық есептерін тапсырмаған мекемелер тізімін жасақтау, салық төлеушілерге әкімшілік шаралар қолдану (хабарламалар табыстау, әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамалар толтыру). Оңайлатылған декларация негізінде жұмыс жасайтын жеке кәсіпкерлердің декларацияларын және ай сайынғы ойын бизнесі есебін қабылдау. «Бір терезе» принципі арқылы заңды тұлғалардың салық төлеуші ретінде тіркелуін жүзеге асыру. Заңды тұлғалар мен жеке кәсіпкерлерді тіркеу және тіркеуден шығару жұмыстарын жүргізу. ҚҚС төлеушілерді тіркеу және тіркеуден шығару. Салық төлеушілер бойынша салық және бюджетке төленетін басқа да төлемдердің түсім динамикасына бақылау және талдау жүргізу. Салық төлеушілердің есеп бетшелеріндегі салық және басқа да бюджетке төленетін міндетті төлемдердің, міндетті зейнетақы жарналарының, әлеуметтік аударымдар, сонымен қатар, өсімпұлдар мен айыппұлдар (есептелген, кемітілген) және түскен (қайтарылған, есепке жатқызылған) сомаларының есебінің дұрыс жүргізілуін бақылау. Қазынашылық органдарынан келіп түскен төлем құжаттарының реестрін әр-бір бюджет кірісінің код сыныптамасы бойынша бөлек есеп жүргізу. Салық төлеушілердің арыздары бойынша артық төленген салық және басқа да бюджетке төленетін міндетті төлемдерді қайтару және есепке жатқызу жұмыстарын жүргізу. Артық төленген салық, төлемақы және өсімпұл сомаларын арызсыз есепке жатқызу. Салық төлеушінің орналасқан жері немесе қызмет ету жері өзгерген жағдайда, сонымен қатар, заңды тұлға қайта құрылған кезде жеке шоттарын есебін жүргізу және табыстау. Салық төлеушінің арызы бойынша салық төлеушінің (салық агентінің) бюджет алдындағы салық және басқа да бюджетке төленетін міндетті төлемдер, міндетті зейнетақы  жарналары  мен  әлеуметтік  аударымдар  бойынша  берешегінің  жоқ  немесе  бар  екендігі  туралы  анықтама беру. Жеке шоттарды ашу және жабу және жеке шоттары бойынша тексеру жұмыстарын жүргізу. Әкімшілік іс құжаттарын қарау нәтижесінде, салынған әкімшілік айыппұл сомаларын мәжбүрлеп өндіру бойынша сот органдарымен жұмыс жүргізу. Салық төлеушілер құқығы мен мемлекет мүддесін сақтау және қорғау. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің, ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитетінің, облыстық Мемлекеттік кірістер департаментінің бұйрықтары мен тапсырмаларының толықтай және уақтылы орындалуын қамтамасыз ету. ҚР заңнамаларында көзделген басқа да қызметтерді атқару.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар), білім (құқық және экономика негіздері); техникалық ғылымдар және технологиялар (стандарттау, сертификаттау және метрология).

 Орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім - құқық (құқықтану, құқық қорғау қызметі), қызмет көрсету, экономика және басқару (есеп және аудит, қаржы, экономика, менеджмент), метрология, стандарттау және сертификаттау (стандарттау технигі, техник-метролог, техник-дозиметрист).

 

14. Түпқараған ауданы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы Салық төлеушілермен жұмыс және мәжбүрлеп өндіру бөлімінің бас маманы (С-R-4, 1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Камералдық бақылау нәтижесінде, анықталған заң бұзушылықтарды жою туралы хабарламаларды салық төлеушілерге жолдау. Салық төлеушілер бойынша салық және бюджетке төленетін басқа да төлемдердің түсім динамикасына бақылау және талдау жүргізу. Салық төлеушілердің жеке шоттарында есептелген салық сомалары бойынша мәліметті уәкілетті органдардан алынған мәліметтермен салыстыру жұмыстарын жүргізу. Салық кезеңі ішінде есептелген аванстық төлемдер сомасының дұрыстығы сұрақтары бойынша камералдық бақылау жүргізу. Салық заңнамасының бұзылу фактілері бойынша әкімшілік жадығаттарды жасақтау. Шағын бизнес субъектілерінің арнаулы салық режимін қолдану заңдылықтарына бақылау жасау. Методикалық нұсқауларға сәйкес, уақытылы және сапалы тексеріс жүргізуге, бақылау-экономикалық жұмыстар жағдайына бақылау жасау. САЭБ АЖ бағдарламасына салықтық тексеріс мәліметтерін белгіленген мерзімде және сапалы түрде толықтай енгізілуін қамтамасыз ету. Анықталған әкімшілік заң бұзушылықтар бойынша хаттамаларды міндетті түрде ҚР Әкімшілік-құқық бұзушылықтар туралы Кодексі талаптарына сәйкес, белгіленген мерзімде және сапалы түрде САЭБ АЖ бағдарламасына жасақтау.  2-Н нысаны бойынша бақылау-экономикалық жұмыс есебін жасақтау. Прокуратураға нұсқамалардың 1АП-Н карточкалардың және 1-П карточка-талондарының уақтылы тапсырылуы мен тіркелуін қамтамасыз ету. Жеке тұлғалардың көлік құралдары, мүлік және жер салықтарын және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер бойынша әкімшілендіру сұрақтары бойынша ҚР заңнамаларының орындалуын қамтамасыз ету. Бюджетке берешекті жою бойынша барлық тәсілдерді қолдану, салық және басқа да міндетті төлемдерді төлеу бойынша мерзімінде орындалмаған салық міндеттемесінің орындалуын қамтамасыз ету шараларын жүргізу. Салық берешегін мәжбүрлеп өндіру бойынша қолданылатын тәсілдер туралы хабарламаларды жолдау. Банкрот деп тану туралы талап-арыздарды сот органдарына жолдау жұмыстарын ұйымдастыру. Салық төлеушілер тарапынан түскен өтініштерді уақытылы қаралуы және олардың орындалуын қамтамасыз ету. Мемлекеттік кірістер басқармасы бойынша салық заңнамаларын түсіндіру сұрақтары бойынша семинар-жиналыстар мен техникалық оқу сабақтарын жүргізу. Қызметтік этика мен еңбек тәртібінің сақталуын қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің, Облыстық Мемлекеттік кірістер департаменті мен басқарма басшыларының тапсырмаларына сәйкес бөлімге жүктелген басқа да міндеттерді атқару және басқа бөлімдермен қарым-қатынасты үйлестіру.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар), білім (құқық және экономика негіздері); техникалық ғылымдар және технологиялар (стандарттау, сертификаттау және метрология).

 Орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім - құқық (құқықтану, құқық қорғау қызметі), қызмет көрсету, экономика және басқару (есеп және аудит, қаржы, экономика, менеджмент), метрология, стандарттау және сертификаттау (стандарттау технигі, техник-метролог, техник-дозиметрист).

 

15. Мұнайлы ауданы бойынша мемлекеттік кірістер басқармасы Салық төлеушілермен жұмыс және мәжбүрлеп өндіру бөлімінің бас маманы (С-R-4, 1 бірлік уақытша, негізгі қызметкердің бала күтімі бойынша демалысы кезеңіне  16 шілде  2019 жылға  дейін).

Функционалдық міндеттері: Камералдық бақылау нәтижесінде, анықталған заң бұзушылықтарды жою туралы хабарламаларды салық төлеушілерге жолдау. Салық төлеушілер бойынша салық және бюджетке төленетін басқа да төлемдердің түсім динамикасына бақылау және талдау жүргізу. Салық төлеушілердің жеке шоттарында есептелген салық сомалары бойынша мәліметті уәкілетті органдардан алынған мәліметтермен салыстыру жұмыстарын жүргізу. Салық кезеңі ішінде есептелген аванстық төлемдер сомасының дұрыстығы сұрақтары бойынша камералдық бақылау жүргізу. Салық заңнамасының бұзылу фактілері бойынша әкімшілік жадығаттарды жасақтау. Шағын бизнес субъектілерінің арнаулы салық режимін қолдану заңдылықтарына бақылау жасау. Методикалық нұсқауларға сәйкес, уақытылы және сапалы тексеріс жүргізуге, бақылау-экономикалық жұмыстар жағдайына бақылау жасау. САЭБ АЖ бағдарламасына салықтық тексеріс мәліметтерін белгіленген мерзімде және сапалы түрде толықтай енгізілуін қамтамасыз ету. Анықталған әкімшілік заң бұзушылықтар бойынша хаттамаларды міндетті түрде ҚР Әкімшілік-құқық бұзушылықтар туралы Кодексі талаптарына сәйкес, белгіленген мерзімде және сапалы түрде САЭБ АЖ бағдарламасына жасақтау. 2-Н нысаны бойынша бақылау-экономикалық жұмыс есебін жасақтау.  Прокуратураға нұсқамалардың 1АП-Н карточкалардың және 1-П карточка-талондарының уақтылы тапсырылуы мен тіркелуін қамтамасыз ету. Жеке тұлғалардың көлік құралдары, мүлік және жер салықтарын және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер бойынша әкімшілендіру сұрақтары бойынша ҚР заңнамаларының орындалуын қамтамасыз ету. Бюджетке берешекті жою бойынша барлық тәсілдерді қолдану, салық және басқа да міндетті төлемдерді төлеу бойынша мерзімінде орындалмаған салық міндеттемесінің орындалуын қамтамасыз ету шараларын жүргізу. Салық берешегін мәжбүрлеп өндіру бойынша қолданылатын тәсілдер туралы хабарламаларды жолдау. Банкрот деп тану туралы талап-арыздарды сот органдарына жолдау жұмыстарын ұйымдастыру. Салық төлеушілер тарапынан түскен өтініштерді уақытылы қаралуы және олардың орындалуын қамтамасыз ету. Мемлекеттік кірістер басқармасы бойынша салық заңнамаларын түсіндіру сұрақтары бойынша семинар-жиналыстар мен техникалық оқу сабақтарын жүргізу. Қызметтік этика мен еңбек тәртібінің сақталуын қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің, Облыстық Мемлекеттік кірістер департаменті мен басқарма басшыларының тапсырмаларына сәйкес бөлімге жүктелген басқа да міндеттерді атқару және басқа бөлімдермен қарым-қатынасты үйлестіру.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар), техникалық ғылымдар және технологиялар (стандарттау, сертификаттау және метрология).

 Орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім - құқық (құқықтану, құқық қорғау қызметі), қызмет көрсету, экономика және басқару (есеп және аудит, қаржы, экономика, менеджмент), метрология, стандарттау және сертификаттау (стандарттау технигі, техник-метролог, техник-дозиметрист).

 

16. Ақтау қаласы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы Кеден одағы шеңберінде жанама салықтарды әкімшілендіру бөлімінің бас маманы (С-R-4, 2 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Кедендік одағы шеңберіндегі салықтық  есептерді  қабылдау. Салықтық  есептерге уақытылы және тиянақты   камералдық бақылау жүргізу. Салық төлеушілердің салық  міндеттемелерін орындалуын қамтамасыз ету және орындалмаған жағдайда ҚР заңнамасына сәйкес шара колдану. Бөлім басшысы берген бұйрығы бойынша Кедендік одағы шеңберіндегі жанама салықтарды төлейтін салық төлеушілерге тақырыптық  тексерулер  жүргізу. Уақытылы және тиянақты тақырыптық  тексерулер жүргізу. Кеден одағы шеңберіндегі елдердің салық органдарымен жүйелік  қарым-қатынас жургізу. Салық төлеушілерге хабарлама жіберу, табыс ету, өңдеу және уақытылы әкімшілік жауапкершілікке тарту. Әкімшілік жаза қолдану туралы қаулысын орындауын қамтамасыз ету, уақытылы мәжбүрлеп өңдіріп алу Департаментіне жолдау. Салық заңына сәйкес бөлім арасында техникалық оқулар  жүргізу.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар), білім (құқық және экономика негіздері); техникалық ғылымдар және технологиялар (стандарттау, сертификаттау және метрология).

 Орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім - құқық (құқықтану, құқық қорғау қызметі), қызмет көрсету, экономика және басқару (есеп және аудит, қаржы, экономика, менеджмент), метрология, стандарттау және сертификаттау (стандарттау технигі, техник-метролог, техник-дозиметрист).

 

17. Ақтау қаласы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы Акцизделетін өнімдерді әкімшілендіру бөлімінің басшысы (С-R-3, 1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Акциздерге әкімшілік жүргізу бөліміне жалпы басшылық жүргізу, бөлім жұмысының жоспарын, тексеру жоспарын құру, жүктелген барлық міндеттердің, сонымен қатар орталықтан жоғарыдағы органдардан келіп түсетін тапсырмалар мен тапсырулардың орындалуы үшін барлық қажетті шараларды алу. Бөлім қызметкерлерінің еңбектік және қызметтік тәртіпті сақтауын қамтамасыз ету. Тексерулерді дер кезінде және сапалы жүргізу, тексеру актілерінің бекітілген уақытта аяқталуын бақылау. Мемлекеттік кірістер басқармасы басшылығына есептілікті, баяндауларды даярлау, салық заңнамасы бойынша енгізілетін ұсыныстарды дайындау. Бөлімде ҚР ҚМ СК-нің заңнамалық актілерін, нұсқаулықтарын зерделеу бойынша оқытуларды жүргізу. ҚР Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кірістер комитетіне лицензияның әрекетін тоқтату, қайтарып алу туралы ұсыныстарды енгізу. Мемлекеттік органдармен, үйлестіру кеңестерімен жұмыстар жүргізу. Өндірушілердің жаңа технологияларды уақытылы енгізуіне бақылау жасау. Мемлекеттік кірістер департаменті, ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитетіне ұсынылатын есептіліктің дер кезінде дайындалуын бақылау. Облыстың Мемлекеттік кірістер департаментінің Басқармасымен және өзге бөлімдерімен бірлесіп әрекет ету. Еңбек және сыбайлас жемқорлықпен күрес туралы заңнамалардың, мемлекеттік қызмет туралы заңның талаптарына сай өзге де міндеттерді орындау. Салық заңнамасына қатысты кейбір мәселелер бойынша басқармада, бөлімде оқытуларды жүргізу.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика),  гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар).

 

18. Ақтау қаласы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы Камералдық бақылау бөлімінің бас маманы (С-R-4, 3 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Бекітілген салықтар бойынша автоматтандырылған камералдық бақылаудың хабарламаларын жасау жұмыстарын жүргізу. Бекітілген салықтар бойынша жүргізілген камеральдық бақылаудың нәтижелері бойынша хабарламаларды береді. Бекітілген салықтар бойынша жүргізілген камеральдық бақылаудың нәтижелерін өңдейді. Орталықтандырылыған тапсырмалар бойынша ақпараттарды даярлайды және уақытылы береді. Бекітілген салықтар бойынша камеральдық бақылаудың нәтижелері бойынша салықтық есептілікті ұсынуды қамтамасыз етеді.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар), білім (құқық және экономика негіздері); техникалық ғылымдар және технологиялар (стандарттау, сертификаттау және метрология).

 Орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім - құқық (құқықтану, құқық қорғау қызметі), қызмет көрсету, экономика және басқару (есеп және аудит, қаржы, экономика, менеджмент), метрология, стандарттау және сертификаттау (стандарттау технигі, техник-метролог, техник-дозиметрист).

 

19. Ақтау қаласы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы Мәжбүрлеп өндіру және дәрменсіз борышкерлермен жұмыс бөлімінің бас маманы (C-R-4, 1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Бюджетке берешекті жою бойынша барлық тәсілдерді қолдану және салық және басқа да міндетті төлемдерді төлеу бойынша мерзімінде орындалмаған салық міндеттемесінің орындалуын қамтамасыз ету шараларын жүргізу. Салық берешегін мәжбүрлеп өндіру бойынша қолданылатын тәсілдер туралы хабарламаларды жолдау. Банкрот деп тану туралы талап-арыздарды сот органдарына жолдау жұмыстарын ұйымдастыру. Салық төлеушілер тарапынан түскен сұрақтардың уақтылы қаралуы мен олардың орындалуын қамтамасыз ету. Мемлекеттік кірістер басқармасы бойынша салық заңнамаларын түсіндіру сұрақтары туралы семинар-жиналыстар мен техникалық оқу сабақтарын жүргізу. Қызметтік этикамен еңбек тәртібінің сақталуын қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің, Облыстық Мемлекеттік кірістер департаменті мен басқарма басшыларының тапсырмаларына сәйкес бөлімге жүктелген басқа да міндеттерді атқару және басқа бөлімдермен қарым-қатынасты үйлестіру.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар), білім (құқық және экономика негіздері); техникалық ғылымдар және технологиялар (стандарттау, сертификаттау және метрология).

 Орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім- құқық (құқықтану, құқық қорғау қызметі), қызмет көрсету, экономика және басқару (есеп және аудит, қаржы, экономика, менеджмент), метрология, стандарттау және сертификаттау (стандарттау технигі, техник-метролог, техник-дозиметрист).

 

 

  Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

  1. қосымшаға сәйкес нысандағы өтініш;
  2. тиісті персоналды басқару қызметімен құжаттарды тапсыру күніне дейін күнтізбелік 30 күн ішінде расталған қызметтік тізім.

Құжаттарды қабылдау мерзімі (3 жұмыс күні), ол ішкі конкурс өткізу туралы хабарландыру Маңғыстау  облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаментінің және мемлекеттік қызмет істері бойынша уәкілетті органның интернет-ресурстарында соңғы жарияланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап есептеледі.

Ішкі конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткiзетiн

мемлекеттiк органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.

Құжаттар электрондық почта не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы берілген Құжаттар электронды түрде мемлекеттік органның электрондық почтасы не «Е-gov» электрондық үкімет порталы немесе «е-қызмет» интегралды ақпараттық жүйесі арқылы берілген жағдайда олардың түпнұсқасы әңгімелесу басталғанға дейін екі сағаттан кешіктірілмей беріледі.

Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.

Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар, оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде                   Маңғыстау  облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаментінде 31 Б шағын аудан, 5 қабат, акт залында өтеді.

Азаматтар конкурсқа қатысу шығындарын (әңгімелесу өтетiн жерге келу және қайту, тұрғын жай жалдау, тұру, байланыс қызметiнiң барлық түрлерiн пайдалану) өздерiнiң жеке қаражаттары есебiнен жүргiзедi.

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар, сондай-ақ Маңғыстау  облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаментінің басшысының келісімі бойынша конкурс комиссиясының отырысына сарапшылар шақырылады.

Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады. 

Сарапшы ретінде конкурс жариялаған мемлекеттік органның қызметкері болып табылмайтын, бос лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес облыстарда, соның ішінде ғылым саласында жұмыс тәжірибесі бар тұлғалар, сондай-ақ персоналды іріктеу және жоғарылату бойынша мамандар, басқа мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері, Қазақстан Республикасының Парламент және мәслихат депутаттары қатыса алады.

Байқаушы ретінде конкурс комиссиясының отырысына қатысу үшін тұлға әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күнінен кешіктірмей персоналды басқару қызметінде (кадр қызметінде) тіркеледі. Тіркелу үшін тұлғалар персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін немесе электрондық көшірмесін, тиісті ұйымдарға тиесілілігін растайтын құжаттардың көшірмелерін немесе электрондық көшірмелерін ұсынады.

Шағым жасау тәртiбi:

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.

Бес жұмыс күннен кешіктірмей уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне конкурс комиссиясының шешіміне шағым беру, уәкiлеттi органның немесе оның аумақтық бөлiмшесiнiң келіп түскен шағым бойынша тиісті шешім қабылдауына дейін конкурс комиссиясының шешімінің қолданылуын тоқтата тұруға негіз болып табылады.

 

 

 

«Б» корпусының мемлекеттік
әкімшілік лауазымына   
орналасуға конкурс өткізу 
қағидаларына 2-қосымша  
__________________________
(мемлекеттік орган)   

Өтініш

      Мені___________________________________________________________
________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________ бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасу
конкурсына қатысуға жіберуіңізді сұраймын. Мемлекеттік әкімшілік
лауазымдарға орналасуға конкурс өткізу және конкурс комиссиясын
қалыптастыру қағидаларының негізгі талаптарымен таныстым, олармен
келісемін және орындауға міндеттеме аламын.
      Ұсынылып отырған құжаттарымның дәйектілігіне жауап беремін.

      Қоса берілген құжаттар:
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
      Мекен жайы және байланыс телефоны______________________________
_____________________________________________________________________

________                                                                 ______________________________
  қолы                                                                           (Т.А.Ә. (болған жағдайда)

«___»_______________ 20 __ ж.

 

 

Әңгімелесуді өткізу тілі_____