Жарияланған күні: 23.05.2019 14:02
Өзгертілген күні: 23.05.2019 14:04

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитеті Маңғыстау  облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаменті «Б» корпусының бос  әкімшілік мемлекеттік лауазымдарға орналасуға осы мемлекеттік органның мемлекеттік қызметшілері арасындағы

ішкі конкурс жариялайды.

 

Конкурсқа қатысушыларға  қойылатын  жалпы біліктілік талаптары:

 

 

С-О-3 санаты үшін:

жоғары білім; мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

      жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

      1) мемлекеттік қызмет өтілі екі жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-5, B-5, C-4, C-O-5, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-2, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған "А" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

      2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда үш жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-5, B-5, C-4, C-O-5, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-2, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған "А" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

      3) А-5, B-5, C-4, C-O-5, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-2, E-G-1 санаттарынан төмен емес мемлекеттік әкімшілік лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған "А" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда немесе Қазақстан Республикасы Парламентінің депутаты мәртебесінде немесе тұрақты негізде қызмет ететін облыс, республикалық маңызы бар қала, астана, аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихатының депутаты мәртебесінде немесе халықаралық қызметкер мәртебесінде қызмет өтілі екі жылдан кем емес;

      4) өкілеттіктерін теріс себептермен тоқтатқан судьяларды қоспағанда, судья лауазымында қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

      5) мемлекеттік қызмет өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде орталық деңгейдегі құқық қорғау органдарының немесе арнайы мемлекеттік органдарының немесе облыстық деңгейдегі басшылық лауазымдарында немесе Қарулы Күштер әскери басқару органдарының тактикалық деңгейінен төмен емес, жергілікті әскери басқару органдарының немесе әскери оқу орындарының лауазымдарында екі жылдан кем емес;

      6) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда жұмыс өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде басшылық лауазымдарда бір жылдан кем емес;

      7) жоғары оқу орындарынан кейінгі оқу бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;

      8) ғылыми дәрежесінің болуы.

 

         C-R-1 санаты үшін:

жоғары білім;      мынадай құзыреттердің бар болуы: стресске орнықтылық, бастамашылдық, жауапкершілік, қызметті тұтынушыға және оны хабарландыруға бағдарлану, адалдық, өздігінен даму, жеделділік, ынтымақтастық және әрекеттестік, қызметті басқару, шешім қабылдау, көшбасшылық, стратегиялық ойлану, өзгерістерді басқару;

      жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

      1) мемлекеттік қызмет өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-5, B-5, C-4, C-O-4, C-R-2, D-4, D-O-3, Е-3, E-R-2, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған "А" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

      2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда төрт жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-5, B-5, C-4, C-O-4, C-R-2, D-4, D-O-3, Е-3, E-R-2, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған "А" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

      3) А-5, B-5, С-4, C-O-4, C-R-2, D-4, D-O-3, Е-3, E-R-2, E-G-1 санаттарынан төмен емес мемлекеттік әкімшілік лауазымдарда немесе Тізіліммен айқындалған "А" корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында немесе саяси мемлекеттік лауазымдарда немесе Қазақстан Республикасы Парламентінің депутаты мәртебесінде немесе тұрақты негізде қызмет ететін облыс, республикалық маңызы бар қала, астана, аудан (облыстық маңызы бар қала) мәслихатының депутаты мәртебесінде немесе халықаралық қызметкер мәртебесінде қызмет өтілі үш жылдан кем емес;

      4) өкілеттіктерін теріс себептермен тоқтатқан судьяларды қоспағанда, судья лауазымында қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

      5) мемлекеттік қызмет өтілі төрт жылдан кем емес, оның ішінде орталық деңгейдегі құқық қорғау органдарының немесе арнайы мемлекеттік органдардың лауазымдарында, немесе облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау органдарының немесе арнайы мемлекеттік органдардың басшылық лауазымдарында немесе Қарулы Күштер әскери басқару органының тактикалық деңгейінен төмен емес, жергілікті әскери басқару органдарының немесе әскери оқу органдарының басшылық лауазымдарында екі жылдан кем емес;

      6) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда жұмыс өтілі төрт жылдан кем емес, оның ішінде басшылық лауазымдарда бір жылдан кем емес;

      7) жоғары оқу орындарынан кейінгі оқу бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;

      8) ғылыми дәрежесінің болуы.

 

         Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің лауазымдық жалақысы

Санат

Еңбек сіңірген жылдарына байланысты

min

max

С-О-3

123173

166528

C-R-1

142460

192366

 

І. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің Маңғыстау облысы бойынша Мемлекеттік кірістер  департаменті, 130000, Маңғыстау облысы Ақтау қаласы, 31 Б шағын аудан, № 35 әкімшілік ғимарат, анықтама үшін телефондар: 8(7292)30-13-10 /1184/, электрондық адресі a.kaldybaeva@kgd.gov.kz «Б» корпусының бос  әкімшілік мемлекеттік лауазымдарға орналасуға осы мемлекеттік органның мемлекеттік қызметшілері арасындағы ішкі конкурс жариялайды:

 

1. Талдау және тәуекелдер басқармасының басшысы (С-О-3, 1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Басқармаға жалпы басшылық етуді жүзеге асырады; басқармаға жүктелген тапсырмалар мен міндеттерді орындау бойынша басқарманың жұмысын ұйымдастыру үшін дербес жауапты; басқарманың лауазымды тұлғаларының профессионалдық деңгейін көтеру және қызметін жетілдіру сұрақтары бойынша жұмысты ұйымдастыру, адам ресурстары басқармасымен бірлесе отырып, жаңадан қабылданған қызметкерлерге жетекшіні бекіту; басқарма құзіретіне кіретін сұрақтар бойынша ҚР ҚМ МКК-нің, жергілікті атқарушы органдардың және Департамент басшылығының бұйрықтары мен тапсырмаларының орындалуына тексеріс және бақылау жүргізу;  кіріс хаттарының белгіленген тәртіпте уақытылы орындауын қамтамасыз ету; басқарма қызметкерлерінің демалыс кестесін анықтау;  жеткізілген жоспардың орындалуын қамтамасыз ету және бақылау; аумақтық мемлекеттік кірістер басқармалары бөлінісінде республикалық бюджет бойынша жоспарды бөлу және ОБДШ АЖ енгізу;  аудан/қала басқармалары және кедендік бекеттер бөлінісінде жоспардың орындалуын аналитикалық талдау; ҚР ҚМ МКК-не, жергілікті атқарушы органдарға, сонымен қатар құзырлы органдарға ақпаратты ұсыну бойынша айлық, тоқсандық бақылау; тәуекел бейіндерін әзірлеуді бақылау;  сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтың алдын алу мақсатында сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылық белгілері анықталған жағдайда басшылыққа дереу хабарлау.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика; менеджмент; есеп және аудит, қаржы, мемлекеттік және жергілікті басқару, әлемдік экономика).

 

2. Заң басқармасының басшысы (С-О-3, 1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Басқармаға жүктелген міндеттер шегінде өз функциаларын орындау.Құқықтық сұрақтар бойынша салық, кеден және басқада  мемлекеттік органдармен өзара іс-қимыл жасау.Кеден және салық ісі саласында құқықтық актілердің және Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінің жобаларын дайындауға қатысу. Заңда көзделген негіздер болған жағдайда, мемлекеттік органның пайдасына шешілмеген соттық актілерге барлық сот сатыларына уақытылы шағым келтіру бойынша шара қабылдау, сонымен қатар заңда көрсетілген тәртіпте прокуратура органдарына шағымдарымен қадағалау тәртібінде наразылық келтіру.Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сотқа талап арыз дайындау, сонымен бірге келісімдерді заңсыз деп тану туралы, Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексінің 49 бабының 2 тармағының 1), 2) тармақшалары негізінде заңды тұлғаларды тарату туралы, жеке тұлғалардан салық және кеден төлемдерін мәжбүрлеп өндіріп алу туралы және Департаменттің құзыретінде ҚР заңнамаларына сәйкес басқа да талап арыздар дайындау.Әкімшілік құқықбұзушылықтар бойынша істер туралы хаттамаларды ЭКНА ИС бекіту мен тексеруді жүргізу, оны қарастыру ӘҚБтК көзделгендей Департамент басшысының және оның орынбасарларының өкілеттілігіне кіреді. Департаменттің жедел кеңестерінде және Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдарымен өзара қарым-қатынасында, сонымен қатар сыртқы экономикалық қызметтің қатысушыларымен, салық төлеушілермен қарым-қатынаста өзінің құзыреті шегінде және құқықтары негізінде Департаменттің мүддесін қорғау.Басқарманың лауазымдық тұлғаларының кәсіптік деңгейін көтеру және лауазымдық қызметін жақсарту бойынша жұмыстарды ұйымдастыру.Құқықтық сұрақтар бойынша Департаменттің құрылымдық бөлімшелеріне тәжірибелік және әдістемелік көмек көрсету.Басқарманың құзыретіне кіретін сұрақтар бойынша Департаменттің құрылымдық бөлімшелерінің қызметіне бақылау жүргізу.Сотта істі қарауға тиісті әкеліп соққан негізгі жағдайларды және себептерді анықтау мақсатында  талап арыздар жұмысына, Департаменттің қатысуымен туындаған даулар бойынша сот тәжірибелеріне  талдау жүргізу және оны болдырмауға және кінәлі лауазымды тұлғаларды жауапкершілікке тарту бойынша басшыға ұсыныстар беру.Басқарманың құзыретіне кіретін сұрақтар бойынша Департаменттің басшысына белгіленген тәртіпте ұсыныстар беру, сонымен қатар ұйымдастырушылық құрылымын және штаттық санын Басқарманың орындалып жатырған жұмыстардың көлемі негізінде өзгертуге ұсыныс беру.Басқарманың құзыретіне кіретін сұрақтар бойынша Комитеттің және Департаменттің басшысының тапсырмасы мен бұйрығының Департаменттің құрылымдық бөлімшелерінің орындауын тексеруді және қадағалауды жүргізу. Қазақстан Республикасының әкімшілік және азаматтық заңнамаларға, еңбек сұрақтары бойынша құқықтық актілерге бұрыштама қою. Шаруашылық қатынастарды реттеуші актілерге және келісім-шарттарға бұрыштама қою және құқықтық талдау жүргізу.ҚР ҚМ МКК жолданатын Басқарманың міндеттеріне кіретін есептік мәліметтерді сапалы және уақытылы дайындауды қамтамасыз ету. Комитеттің аумақтық құрылымдарының заң басқармаларымен жұмыс тәжірибесін алмастыруды ұйымдастыру.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі).

 

3. Ақпараттық технологиялар басқармасының басшысы (С-О-3, 1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Басқарманы басқарады және оның жұмысын ұйымдастырады, ҚР ҚМ МКК МКД АЖ-нің және серверлік залдың штаттық жұмысын қамтамасыз етеді; ақпаратқа қол жеткізудің, құқықтар мен желілік папкаларді пайдаланудың тәртібі мен артықшылықтарын, бөлім қызметкерлерінің бағдарламалық қамтамасыз етуін айқындайды; Департаментте енгізілетін бағдарламалық жасақтамаларды автоматтандыруға жеке жауапты болады; серверлер мен басқа желілік жабдықтарға арналған қосалқы бөлшектер мен шығын материалдарын сатып алуды ұйымдастыру және өткізу; практикалық көмек көрсету және бағдарламаларға өзгертулер енгізу мақсатында аудандық басқармаларға іс сапарлар ұйымдастырады және тікелей қатысады; облыстық департаменттің серверлерінде деректер қорын сақтау сенімділігін арттыру; салық төлеушілер туралы ақпараттың құпиялығын қатаң сақтауға міндетті; еңбек тәртібі мен қызметтік этиканы сақтауды қамтамасыз ету; қауіпсіздік саясатының сақтау және бақылау, ішкі ақпараттық қорларды қорғау.                                                                                                               

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - техникалық ғылымдар және технологиялар (автоматтандыру және басқару, ақпараттық жүйелер, есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету, математикалық және компьютерлік моделдеу), білім (информатика), жаратылыстану ғылымдары (информатика).

 

4. Аудит басқармасының басшысы (С-О-3, 1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Басқармаға жүктелген тапсырмалар мен міндеттемелерді орындау бойынша жұмыстарды ұйымдастыруда дербес жауапты; Басқарма туралы Ережені жасақтайды; Басқарманың бөлім басшыларының міндеттерін бөледі; Бөлім басшыларының өзара алмасуын анықтайды; Басқарманың жұмыс жоспарын құрады;
Басшылық тапсырмаларының бекітілген мерзімде және сапалы орындалуын ұйымдастырады; Басқарма қызметкерлерінің біліктіліктерін арттыру бойынша оқу жұмыстарын ұйымдастырады; Басқарма бөлімдерінің жұмысын үйлестіреді; оң тәжірибелерді тарату бөлігінде аймақтық басқармалардың тәжірибе алмасу бойынша жұмыстарын ұйымдастырады; салықтық заңнаманы түсіндіру бөлігінде, соның ішінде, түсіндірмелі сипаттағы хаттарды қанағаттандыру бойынша жұмыстар жүргізеді; салық төлеушілер мен азаматтардан салықтық заңнаманы сақтау бөлігі бойынша келіп түскен шағымдар мен арыздарды қарайды; жоғары тұрған және басқа да мемлекеттік органдарға ақпараттарды уақытылы, әрі сапалы ұсыну бойынша жұмыстарды ұйымдастырады; жұмыс барысында салық салу мәселелері жөніндегі нормативтік актілерін және Қазақстан Республикасының басқа да нормативтік актілерін басшылыққа алады; өз құзыреті шегінде, Басқарма қызметкерлерін қызметке тағайындау және қызметінен босату туралы, сонымен қатар, оларды көтермелеу және тәртіптік жаза қолдану туралы ұсыныстарды дайындайды және департамент басшылығына ұсынады; Департамент басшылығының тапсырмаларын уақытылы, әрі сапалы орындалуын қамтамасыз етеді; салық төлеушілер туралы құпияны қатаң сақтайды; өз құзыреті шегінде, мемлекеттік және қызметтік құпияны құрайтын ақпараттарды қорғау бойынша жұмыстар жүргізеді.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, мемлекеттік және жергілікті басқару, әлемдік экономика).

 

5. Камералдық мониторинг басқармасының басшысы (С-О-3, 1 бірлік).

          Функционалдық міндеттері: Басқармаға жалпы басшылық етуді жүзеге асырады; Басқармаға жүктелген тапсырмалар мен міндеттерді орындау бойынша Басқарманың жұмысын ұйымдастыру үшін дербес жауапты; Басқарма туралы ережені әзірлейді; Басқарма қызметкерлерінің міндеттер шеңберін белгілейді; Басқарма қызметкерлерінің өзара бір-бірін алмастырушылығын айқындайды; Басқарманың жұмыс жоспарын жасақтайды; Басқарманың құзыреті шегінде камералдық бақылау нәтижелерін өңдеу жұмыстарын бақылау және үйлестіру; камералдық бақылау нәтижелеріне талдау жүргізілуін бақылау; Басқарма құзыретіне кіретін мәселелер бойынша аумақтық мемлекеттік кірістер басқармаларына (бұдан әрі – АМКБ) тәжірибелік және әдістемелік көмек көрсету; Басқарманың құзыреті шегінде Қазақстан Республикасының салық заңнамасы нормаларын түсіндіруді жүзеге асыру; Басқарманың құзыреті шегінде салық төлеушілердің өтініштерін, мемлекеттік уәкілетті органдардың сұраныстарын уақытылы және сапалы қарауды қамтамасыз ету; Басшылықтың тапсырмаларын белгіленген мерзімде сапалы орындауды ұйымдастырады; баяндамаларды, анықтамаларды дайындауға және ҚР ҚМ МКК-не және Маңғыстау облысының Әкімі аппаратына ақпараттарды ұсынуға қатысады; салық заңдарын түсіндіру, соның ішінде түсіндіру сипатында хаттарды қарау;  камералдық бақылауды жүзеге асыру бойынша аудандық мемлекеттік кіріс басқармаларының жұмысын бақылау және үйлестіру; басқарманың құзыретіне кіретін мәселелер бойынша камералдық бақылау жұмысын өтеу тиімділігін қамтамасыз етуді бақылау; салықтөлеушілер мен азаматтардан түскен арыз-шағымдарды қарайды; жоғарғы және құқық қорғау органдарына ақпараттарды уақытылы және сапалы беру үшін жауапты; Басқарма қызметкерлерінің құқыққа қарсы іс-әрекеттеріне байланысты салық төлеушілердің шағымдары мен келіспеушіліктерін қарайды, Басқарма қызметкерлерінің сыбайлас жемқорлық және өзге де құқық бұзушылықтарына жол бермеу үшін пәрменді шаралар қабылдайды; Департаменттің басқа басқармаларымен өзара әрекеттестікті қамтамасыз етуді бақылау, бірлескен іс-шараларды орындау, бірлескен тексерулерді және өзге де шараларды жүргізу; салық төлеушілердің құқықтары мен мемлекет мүддесін қорғаудың сақталуын бақылау; Қазақстан Республикасының Салық кодексінің ережелеріне сәйкес салық құпияларын қатаң сақтау; кәсіби деңгейін арттыру мақсатында салық салу мәселелері бойынша нормативтік актілерді үнемі оқып-үйрену; Басқарма құзыреті шегінде Департаменттің аумақтық органдары жұмысына әдістемелік басшылық етуді жүзеге асыру және ұйымдастыру; өзінің құзыреті шегінде мемлекеттік, қызметтік құпиядан тұратын ақпараттарды қорғау жөнінде жұмыстарды жүргізу.

         Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі), әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, мемлекеттік және жергілікті басқару, әлемдік экономика).

 

6. Жанама салықтарды әкімшілендіру басқармасының басшысы (С-О-3, 1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Басқарманың жұмысына жалпы басшылықты жүзеге асыру, ақпараттарды уақытылы және сапалы даярлауға және оларды жоғары тұрған комитетке, жергілікті билік органдарына, құқық қорғау және бақылаушы органдарға  олардың сұрау салуына сәйкес ұсынуға бақылау жасауды қамтамасыз етеді. Басқарманың құзыретіне кіретін мәселелер бойынша салық төлеушілерден келіп түскен шағымдарды уақытылы қарастыру және олардың орындалуына бақылауды қамтамасыз етеді, сонымен қатар ҚР ҚМ МКК-нен жергілікті органдардан құқық қорғау органдарынан, келіп түскен сұрау хаттарына, салық төлеушілердің басқарма құзіретіндегі өтініштеріне уақытылы сапалы орындалуын қамтамасыз ету. Жүргізілген барлық тексерістер бойынша деректерді САЭБ АЖ –не уақытылы және сапалы түрде толық енгізуді, сонымен қатар нақты тапсырмаларды орындауды жүргізеді; ҚР ҚМ МКК-нің нұсқаулықтарын зерделеу бойынша қызметкерлердің арасында техникалық оқу жүргізеді.  Салық заңнамаларын дұрыс қолдану бөлігінде қызметкерлердің тексеру материалдарына бақылауды жүзеге асырады.Салық төлеушілердің ҚҚС бойынша салық міндеттемелерін дұрыс есептеуін және уақытылы орындауын қамтамасыз ету, ҚҚС бюджетке уақытылы және толық келіп түсуін қамтамасыз ету, ҚҚС әкімшілеу әдістерін жетілдіру. ҚР ҚМ МКК -нің бақылауға қойған есептік деректерін, тапсырмаларын және ақпараттарын орындау. Өз құзыреті шегінде бөлімнің қызметкерлерін лауазымға тағайындау және одан босату, сондай-ақ оларды марапаттау мен тәртіптік шаралар қолдану туралы Департамент басшылығына ұсыныстар енгізеді. Бекітілген тәртіпте Департаментте өтетін алқа отырыстарына, сондай-ақ Басқарма құзыретіне кіретін мәселелер бойынша  Департамент бастығы, оның орынбасарлары өткізетін кеңестерге қатысады. Басқарма қызметкерлерінің еңбек және қызметтік тәртіпті сақтауын бақылау және қамтамасыз ету.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, әлемдік экономика).

 

7. Резидент еместерге салық салу басқармасының басшысы (С-О-3, 1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Басқармаға жалпы басшылық етуді жүзеге асырады; Басқармаға жүктелген міндеттер және функцияларды орындау бойынша Басқарманың жұмысын ұйымдастыру үшін дербес жауапты; Басқарма туралы ережені әзірлейді; Басқарма қызметкерлерінің міндеттер шеңберін белгілейді; Басқарма қызметкерлерінің өзара бір-бірін алмастырушылығын айқындайды; Басқарманың жұмыс жоспарын жасақтайды; Басқарманың құзыреті шегінде камералдық бақылау нәтижелерін өңдеу жұмыстарын бақылау және үйлестіру; Камералдық бақылау нәтижелеріне талдау жүргізілуін бақылау; Басқарма құзыретіне кіретін мәселелер бойынша аумақтық мемлекеттік кіріс басқармаларына (бұдан әрі – АМКБ) тәжірибелік және әдістемелік көмек көрсету;Басқарманың құзыреті шегінде Қазақстан Республикасының салық заңнамасы нормаларын түсіндіруді жүзеге асыру;Басқарманың құзыреті шегінде салық төлеушілердің өтініштерін, мемлекеттік уәкілетті органдардың сұраныстарын уақытында және сапалы қарауды қамтамасыз ету; Басшылықтың тапсырмаларын белгіленген мерзімде сапалы орындауды ұйымдастырады; Баяндамаларды, анықтамаларды дайындауға және ҚР ҚМ Мемлекеттік кіріс комитетіне және Маңғыстау облысының Әкімі аппаратына ақпараттарды беруге қатысады;Салық заңдарын түсіндіру, соның ішінде түсіндіру сипатында хаттарды қанағаттандыру жөніндегі жұмыстарды жүргізеді; Камералдық бақылауды жүзеге асыру бойынша аудандық мемлекеттік кіріс басқармаларының жұмысын бақылау және үйлестіру; Басқарманың құзыретіне кіретін мәселелер бойынша камералдық бақылау жұмысын өтеу тиімділігін қамтамасыз етуді бақылау. Салық төлеушілер мен азаматтардан түскен белгілерді, арыз-шағымдарды қарайды; Қылмыстық белгілер байқалған анықталған бұзушылықтардың қаралуын бақылайды және материалдардың құқық қорғау органдарына дер кезінде берілуін жүзеге асырады; Басқарма қызметкерлерінің құқыққа қарсы іс-әрекеттеріне байланысты салық төлеушілердің шағымдары мен келіспеушіліктерін қарайды, Басқарма қызметкерлерінің сыбайлас жемқорлық және өзге де құқық бұзушылықтарына жол бермеу үшін пәрменді шаралар қабылдайды;Жұмысында салық салу мәселелері жөніндегі нормативтік актілерді және басқа да нормативтік актілерді басшылыққа алады;Басқарма құзыретіне кіретін салықтар бойынша қолмен істеу режимінде камералдық бақылау жүргізуді бақылау және ұйымдастыру;Департаменттің басқа басқармаларымен өзара әрекеттестікті қамтамасыз етуді бақылау, бірлескен іс-шараларды орындау, бірлескен тексерулерді және өзге де шараларды жүргізу.Салық төлеушілердің құқықтары мен мемлекет мүддесін қорғаудың сақталуын бақылау; Қазақстан Республикасының Салық кодексінің ережелеріне сәйкес салық құпияларын қатаң сақтау.Кәсіби деңгейді арттыру мақсатында салық салу мәселелері бойынша нормативтік актілерді үнемі оқып-үйрену. Басқарма құзыреті шегінде Департаменттің аумақтық органдары жұмысына әдістемелік басшылық етуді жүзеге асыру және ұйымдастыру.Өзінің құзыреті шегінде мемлекеттік, қызметтік құпиядан тұратын ақпараттарды қорғау жөнінде жұмыстарды жүргізу.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар).

 

8. «Ақтау – кедендік ресімдеу орталығы» кеден бекетінің басшысы  (С-О-3, 1 бірлік).

         Функционалдық міндеттері: Кеден бекетінің қызметіне жалпы басшылықты жүзеге асырады; Азаматтар мен заңды тұлғалардың құқықтарын, еріктері мен заңды мүдделерін сақтау және қорғауды қамтамасыз етуді жүзеге асырады, кеден бекеті құзырына кіретін сұрақтар бойынша азаматтардың өтініштерін, арыздарын заңмен белгіленген тәртіпте және мерзімде қарайды;Белгіленген тәртіпте кеден бекетінің қызметі аумағында тіркелген ұйымдар мен кәсіпорындардың сыртқы экономикалық қызметіне бақылауды жүзеге асырады; Кеден бекеті қызметкерлерінің кәсіби біліктілігі мен іскерлік сапасын ескере отырып, олардың функционалдық міндеттерін кеден бекеті қызметінің бағыттары бойынша бөледі; Кеден бекетінің лауазымды тұлғаларының өз міндеттерін орындау кезінде заңдылықты сақтауына қадағалауды жүргізеді;  Кеден бекеті жұмысының тоқсан сайынғы, жылдық жоспарларын қарайды және келісім береді; Жұмысқа жаңадан қабылданған қызметкерлердің және барлық жеке құрамның кәсіби даярлығын ұйымдастыру бойынша жұмысты бақылау; Адам ресурстары басқармасымен бірге жаңадан қабылданған қызметкерлерге тәлімгерлерді бекітеді; Өз өкілеттілігінің шегінде СЭҚ қатысушыларға және басқа да мүдделі тұлғаларға кеден ісі саласындағы сұрақтар бойынша кеңес береді; Кеден бекетінде қызметкерлермен өз функционалдық міндеттерін орындау барысында техникалық қауіпсіздік шараларын сақтау бойынша  қадағалауды жүзеге асырады; Кеден бекетінің қызметтік жұмысының қорытындысы бойынша баяндамасының, ай сайынғы есеп беру құжаттарының және аналитикалық анықтамаларының дайындалуына бақылау жүргізеді; Мемлекеттік кірістер департаменті басшылығының бұйрықтарының, нұсқауларының және өкімдерінің орындалуына бақылау жүргізеді. Қазақстан Республикасы Мемлекеттік кірістер органың алдындағы міндеттерді орындау үшін кеден бекетінің жеке құрамы арасында сыбайлас жемқорлыққа, құқық бұзушылыққа бағытталған жұмыстарды болдырмауға қатысты тәрбие жұмыстарын жүргізеді; Өзіне жүктелген міндеттерді жүзеге асыру барысында күші бар заңдарды басшылыққа алуға, сондай-ақ еңбек және атқарушылық тәртіптерін, мемлекеттік және қызметтік құпияларды  сақтауға міндетті. кеден бекетінің құзырына енетін басқа да міндеттерді орындау.  

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар).

 

9. «Морпорт» кеден бекетінің басшысы  (С-О-3, 1 бірлік).

         Функционалдық міндеттері: Кеден бекетінің қызметіне жалпы басшылықты жүзеге асырады; Азаматтар мен заңды тұлғалардың құқықтарын, еріктері мен заңды мүдделерін сақтау және қорғауды қамтамасыз етуді жүзеге асырады, кеден бекеті құзырына кіретін сұрақтар бойынша азаматтардың өтініштерін, арыздарын заңмен белгіленген тәртіпте және мерзімде қарайды;Белгіленген тәртіпте кеден бекетінің қызметі аумағында тіркелген ұйымдар мен кәсіпорындардың сыртқы экономикалық қызметіне бақылауды жүзеге асырады; Кеден бекеті қызметкерлерінің кәсіби біліктілігі мен іскерлік сапасын ескере отырып, олардың функционалдық міндеттерін кеден бекеті қызметінің бағыттары бойынша бөледі; Кеден бекетінің лауазымды тұлғаларының өз міндеттерін орындау кезінде заңдылықты сақтауына қадағалауды жүргізеді;  Кеден бекеті жұмысының тоқсан сайынғы, жылдық жоспарларын қарайды және келісім береді; Жұмысқа жаңадан қабылданған қызметкерлердің және барлық жеке құрамның кәсіби даярлығын ұйымдастыру бойынша жұмысты бақылау; Адам ресурстары басқармасымен бірге жаңадан қабылданған қызметкерлерге тәлімгерлерді бекітеді; Өз өкілеттілігінің шегінде СЭҚ қатысушыларға және басқа да мүдделі тұлғаларға кеден ісі саласындағы сұрақтар бойынша кеңес береді; Кеден бекетінде қызметкерлермен өз функционалдық міндеттерін орындау барысында техникалық қауіпсіздік шараларын сақтау бойынша  қадағалауды жүзеге асырады; Кеден бекетінің қызметтік жұмысының қорытындысы бойынша баяндамасының, ай сайынғы есеп беру құжаттарының және аналитикалық анықтамаларының дайындалуына бақылау жүргізеді; Мемлекеттік кірістер департаменті басшылығының бұйрықтарының, нұсқауларының және өкімдерінің орындалуына бақылау жүргізеді. Қазақстан Республикасы Мемлекеттік кірістер органың алдындағы міндеттерді орындау үшін кеден бекетінің жеке құрамы арасында сыбайлас жемқорлыққа, құқық бұзушылыққа бағытталған жұмыстарды болдырмауға қатысты тәрбие жұмыстарын жүргізеді; Өзіне жүктелген міндеттерді жүзеге асыру барысында күші бар заңдарды басшылыққа алуға, сондай-ақ еңбек және атқарушылық тәртіптерін, мемлекеттік және қызметтік құпияларды  сақтауға міндетті. кеден бекетінің құзырына енетін басқа да міндеттерді орындау.  

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар).

 

10. «Болашақ» кеден бекетінің басшысы  (С-О-3, 1 бірлік).

         Функционалдық міндеттері: Кеден бекетінің қызметіне жалпы басшылықты жүзеге асырады; Азаматтар мен заңды тұлғалардың құқықтарын, еріктері мен заңды мүдделерін сақтау және қорғауды қамтамасыз етуді жүзеге асырады, кеден бекеті құзырына кіретін сұрақтар бойынша азаматтардың өтініштерін, арыздарын заңмен белгіленген тәртіпте және мерзімде қарайды;Белгіленген тәртіпте кеден бекетінің қызметі аумағында тіркелген ұйымдар мен кәсіпорындардың сыртқы экономикалық қызметіне бақылауды жүзеге асырады; Кеден бекеті қызметкерлерінің кәсіби біліктілігі мен іскерлік сапасын ескере отырып, олардың функционалдық міндеттерін кеден бекеті қызметінің бағыттары бойынша бөледі; Кеден бекетінің лауазымды тұлғаларының өз міндеттерін орындау кезінде заңдылықты сақтауына қадағалауды жүргізеді;  Кеден бекеті жұмысының тоқсан сайынғы, жылдық жоспарларын қарайды және келісім береді; Жұмысқа жаңадан қабылданған қызметкерлердің және барлық жеке құрамның кәсіби даярлығын ұйымдастыру бойынша жұмысты бақылау; Адам ресурстары басқармасымен бірге жаңадан қабылданған қызметкерлерге тәлімгерлерді бекітеді; Өз өкілеттілігінің шегінде СЭҚ қатысушыларға және басқа да мүдделі тұлғаларға кеден ісі саласындағы сұрақтар бойынша кеңес береді; Кеден бекетінде қызметкерлермен өз функционалдық міндеттерін орындау барысында техникалық қауіпсіздік шараларын сақтау бойынша  қадағалауды жүзеге асырады; Кеден бекетінің қызметтік жұмысының қорытындысы бойынша баяндамасының, ай сайынғы есеп беру құжаттарының және аналитикалық анықтамаларының дайындалуына бақылау жүргізеді; Мемлекеттік кірістер департаменті басшылығының бұйрықтарының, нұсқауларының және өкімдерінің орындалуына бақылау жүргізеді. Қазақстан Республикасы Мемлекеттік кірістер органың алдындағы міндеттерді орындау үшін кеден бекетінің жеке құрамы арасында сыбайлас жемқорлыққа, құқық бұзушылыққа бағытталған жұмыстарды болдырмауға қатысты тәрбие жұмыстарын жүргізеді; Өзіне жүктелген міндеттерді жүзеге асыру барысында күші бар заңдарды басшылыққа алуға, сондай-ақ еңбек және атқарушылық тәртіптерін, мемлекеттік және қызметтік құпияларды  сақтауға міндетті. кеден бекетінің құзырына енетін басқа да міндеттерді орындау.   

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар).

 

11. Маңғыстау ауданы бойынша мемлекеттік кірістер басқармасының басшысы  (С-R-1, 1 бірлік).

         Функционалдық міндеттері: Қазақстан Республикасы Конституциясын, Қазақстан Республикасының заңдарын және басқа да нормативтік-құқықтық актілерін, Заңмен белгіленген мемлекеттік қызметшінің міндеттерін сақтауға; ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитетінің міндеттері мен шешімдерінің, Мемлекеттік кірістер департаменті басшысының бұйрықтары мен өкімдерінің іске асырылуын қамтамасыз етуге, Мемлекеттік кірістер  басқармасының жұмысын ұйымдастыруға және басшылық жасауға, Мемлекеттік кірістер  басқармасына жүктелген міндеттердің орындалуы мен  функцияларының жүзеге асырылуына дербес жауап беруге; Мемлекеттік кірістер басқармасы қызметкерлерінің міндеттері мен уәкілеттігін айқындауға; Мемлекеттік кірістер басқармасының жұмыс жоспарын, бөлім ережелері мен қызметкерлерінің лауазымдық міндеттерін бекітуге; Мемлекеттік кірістер органдарының стратегиялық дамуындағы  салықтардың толық түсуін қамтамасыз ету, мемлекеттік кірістер органдарының қызметіне қоғамның қанағаттануын қамтамасыз ету; Басқарма қызметкерлерін Қазақстан Республикасының заңдылықтарына сәйкес қызметке тағайындайды және қызметтен босатуға; Мемлекеттік кірістер басқармасының бақылау-экономикалық жұмыстарын жоспарлайды; болжам көрсеткіштерінің орындалуына, салықтар мен басқа да бюджет төлемдерінің қарыздарын өндіріп алуға қажетті жағдайлармен қамтамасыз етуге; Мемлекеттік кірістер  басқармасының қызметкерлеріне қажетті әдістемелік-кеңестік көмек көрсетуге; Мемлекеттік кірістер басқармалары қызметкерлерінің біліктілігін арттыруға ықпал етуге; Мемлекеттік кірістер  басқармасы қызметкерлерінің сыбайлас жемқорлық іс-әрекеттерінің алдын алу, қызмет бабын теріс пайдалануды ескерту, сыбайлас жемқорлықты жою шараларын қарастыру міндетті.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, әлемдік экономика).

 

12. Қарақия ауданы бойынша мемлекеттік кірістер басқармасының басшысы  (С-R-1, 1 бірлік).

         Функционалдық міндеттері: Қазақстан Республикасы Конституциясын, Қазақстан Республикасының заңдарын және басқа да нормативтік-құқықтық актілерін, Заңмен белгіленген мемлекеттік қызметшінің міндеттерін сақтауға; ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитетінің міндеттері мен шешімдерінің, Мемлекеттік кірістер департаменті басшысының бұйрықтары мен өкімдерінің іске асырылуын қамтамасыз етуге, Мемлекеттік кірістер  басқармасының жұмысын ұйымдастыруға және басшылық жасауға, Мемлекеттік кірістер  басқармасына жүктелген міндеттердің орындалуы мен  функцияларының жүзеге асырылуына дербес жауап беруге; Мемлекеттік кірістер басқармасы қызметкерлерінің міндеттері мен уәкілеттігін айқындауға; Мемлекеттік кірістер басқармасының жұмыс жоспарын, бөлім ережелері мен қызметкерлерінің лауазымдық міндеттерін бекітуге; Мемлекеттік кірістер органдарының стратегиялық дамуындағы  салықтардың толық түсуін қамтамасыз ету, мемлекеттік кірістер органдарының қызметіне қоғамның қанағаттануын қамтамасыз ету; Басқарма қызметкерлерін Қазақстан Республикасының заңдылықтарына сәйкес қызметке тағайындайды және қызметтен босатуға; Мемлекеттік кірістер басқармасының бақылау-экономикалық жұмыстарын жоспарлайды; болжам көрсеткіштерінің орындалуына, салықтар мен басқа да бюджет төлемдерінің қарыздарын өндіріп алуға қажетті жағдайлармен қамтамасыз етуге; Мемлекеттік кірістер  басқармасының қызметкерлеріне қажетті әдістемелік-кеңестік көмек көрсетуге; Мемлекеттік кірістер басқармалары қызметкерлерінің біліктілігін арттыруға ықпал етуге; Мемлекеттік кірістер  басқармасы қызметкерлерінің сыбайлас жемқорлық іс-әрекеттерінің алдын алу, қызмет бабын теріс пайдалануды ескерту, сыбайлас жемқорлықты жою шараларын қарастыру міндетті.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, әлемдік экономика).

 

13. Мұнайлы ауданы бойынша мемлекеттік кірістер басқармасының басшысы  (С-R-1, 1 бірлік).

         Функционалдық міндеттері: Қазақстан Республикасы Конституциясын, Қазақстан Республикасының заңдарын және басқа да нормативтік-құқықтық актілерін, Заңмен белгіленген мемлекеттік қызметшінің міндеттерін сақтауға; ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитетінің міндеттері мен шешімдерінің, Мемлекеттік кірістер департаменті басшысының бұйрықтары мен өкімдерінің іске асырылуын қамтамасыз етуге, Мемлекеттік кірістер  басқармасының жұмысын ұйымдастыруға және басшылық жасауға, Мемлекеттік кірістер  басқармасына жүктелген міндеттердің орындалуы мен  функцияларының жүзеге асырылуына дербес жауап беруге; Мемлекеттік кірістер басқармасы қызметкерлерінің міндеттері мен уәкілеттігін айқындауға; Мемлекеттік кірістер басқармасының жұмыс жоспарын, бөлім ережелері мен қызметкерлерінің лауазымдық міндеттерін бекітуге; Мемлекеттік кірістер органдарының стратегиялық дамуындағы  салықтардың толық түсуін қамтамасыз ету, мемлекеттік кірістер органдарының қызметіне қоғамның қанағаттануын қамтамасыз ету; Басқарма қызметкерлерін Қазақстан Республикасының заңдылықтарына сәйкес қызметке тағайындайды және қызметтен босатуға; Мемлекеттік кірістер басқармасының бақылау-экономикалық жұмыстарын жоспарлайды; болжам көрсеткіштерінің орындалуына, салықтар мен басқа да бюджет төлемдерінің қарыздарын өндіріп алуға қажетті жағдайлармен қамтамасыз етуге; Мемлекеттік кірістер  басқармасының қызметкерлеріне қажетті әдістемелік-кеңестік көмек көрсетуге; Мемлекеттік кірістер басқармалары қызметкерлерінің біліктілігін арттыруға ықпал етуге; Мемлекеттік кірістер  басқармасы қызметкерлерінің сыбайлас жемқорлық іс-әрекеттерінің алдын алу, қызмет бабын теріс пайдалануды ескерту, сыбайлас жемқорлықты жою шараларын қарастыру міндетті.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, әлемдік экономика).

 

14. Ақтау қаласы бойынша мемлекеттік кірістер басқармасының басшысы  (С-R-1, 1 бірлік).

         Функционалдық міндеттері: Қазақстан Республикасы Конституциясын, Қазақстан Республикасының заңдарын және басқа да нормативтік-құқықтық актілерін, Заңмен белгіленген мемлекеттік қызметшінің міндеттерін сақтауға; ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитетінің міндеттері мен шешімдерінің, Мемлекеттік кірістер департаменті басшысының бұйрықтары мен өкімдерінің іске асырылуын қамтамасыз етуге, Мемлекеттік кірістер  басқармасының жұмысын ұйымдастыруға және басшылық жасауға, Мемлекеттік кірістер  басқармасына жүктелген міндеттердің орындалуы мен  функцияларының жүзеге асырылуына дербес жауап беруге; Мемлекеттік кірістер басқармасы қызметкерлерінің міндеттері мен уәкілеттігін айқындауға; Мемлекеттік кірістер басқармасының жұмыс жоспарын, бөлім ережелері мен қызметкерлерінің лауазымдық міндеттерін бекітуге; Мемлекеттік кірістер органдарының стратегиялық дамуындағы  салықтардың толық түсуін қамтамасыз ету, мемлекеттік кірістер органдарының қызметіне қоғамның қанағаттануын қамтамасыз ету; Басқарма қызметкерлерін Қазақстан Республикасының заңдылықтарына сәйкес қызметке тағайындайды және қызметтен босатуға; Мемлекеттік кірістер басқармасының бақылау-экономикалық жұмыстарын жоспарлайды; болжам көрсеткіштерінің орындалуына, салықтар мен басқа да бюджет төлемдерінің қарыздарын өндіріп алуға қажетті жағдайлармен қамтамасыз етуге; Мемлекеттік кірістер  басқармасының қызметкерлеріне қажетті әдістемелік-кеңестік көмек көрсетуге; Мемлекеттік кірістер басқармалары қызметкерлерінің біліктілігін арттыруға ықпал етуге; Мемлекеттік кірістер  басқармасы қызметкерлерінің сыбайлас жемқорлық іс-әрекеттерінің алдын алу, қызмет бабын теріс пайдалануды ескерту, сыбайлас жемқорлықты жою шараларын қарастыру міндетті.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, әлемдік экономика).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

  1. қосымшаға сәйкес нысандағы өтініш;
  2. тиісті персоналды басқару қызметімен құжаттарды тапсыру күніне дейін күнтізбелік 30 күн ішінде расталған қызметтік тізім.

Құжаттарды қабылдау мерзімі (3 жұмыс күні), ол ішкі конкурс өткізу туралы хабарландыру Маңғыстау  облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаментінің және мемлекеттік қызмет істері бойынша уәкілетті органның интернет-ресурстарында соңғы жарияланғаннан кейін келесі жұмыс күнінен бастап есептеледі.

Ішкі конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар конкурс өткiзетiн

мемлекеттiк органға құжаттарын қолма-қол тәртіпте, почта арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.

Құжаттар электрондық почта не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы берілген Құжаттар электронды түрде мемлекеттік органның электрондық почтасы не «Е-gov» электрондық үкімет порталы немесе «е-қызмет» интегралды ақпараттық жүйесі арқылы берілген жағдайда олардың түпнұсқасы әңгімелесу басталғанға дейін бір сағаттан кешіктірілмей беріледі.

Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.

Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар, оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде                   Маңғыстау  облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаментінде 31 Б шағын аудан, 4 қабат, кіші залында өтеді.

Азаматтар конкурсқа қатысу шығындарын (әңгімелесу өтетiн жерге келу және қайту, тұрғын жай жалдау, тұру, байланыс қызметiнiң барлық түрлерiн пайдалану) өздерiнiң жеке қаражаттары есебiнен жүргiзедi.

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар, сондай-ақ Маңғыстау  облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаментінің басшысының келісімі бойынша конкурс комиссиясының отырысына сарапшылар шақырылады.

Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады. 

Сарапшы ретінде конкурс жариялаған мемлекеттік органның қызметкері болып табылмайтын, бос лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес облыстарда, соның ішінде ғылым саласында жұмыс тәжірибесі бар тұлғалар, сондай-ақ персоналды іріктеу және жоғарылату бойынша мамандар, басқа мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері, Қазақстан Республикасының Парламент және мәслихат депутаттары қатыса алады.

Байқаушы ретінде конкурс комиссиясының отырысына қатысу үшін тұлға әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күнінен кешіктірмей персоналды басқару қызметінде (кадр қызметінде) тіркеледі. Тіркелу үшін тұлғалар персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін немесе электрондық көшірмесін, тиісті ұйымдарға тиесілілігін растайтын құжаттардың көшірмелерін немесе электрондық көшірмелерін ұсынады.

Шағым жасау тәртiбi:

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.

Бес жұмыс күннен кешіктірмей уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне конкурс комиссиясының шешіміне шағым беру, уәкiлеттi органның немесе оның аумақтық бөлiмшесiнiң келіп түскен шағым бойынша тиісті шешім қабылдауына дейін конкурс комиссиясының шешімінің қолданылуын тоқтата тұруға негіз болып табылады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Б» корпусының мемлекеттік
әкімшілік лауазымына   
орналасуға конкурс өткізу 
қағидаларына 2-қосымша  
__________________________
(мемлекеттік орган)   

Өтініш

      Мені___________________________________________________________
________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________ бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасу
конкурсына қатысуға жіберуіңізді сұраймын. Мемлекеттік әкімшілік
лауазымдарға орналасуға конкурс өткізу және конкурс комиссиясын
қалыптастыру қағидаларының негізгі талаптарымен таныстым, олармен
келісемін және орындауға міндеттеме аламын.
      Ұсынылып отырған құжаттарымның дәйектілігіне жауап беремін.

      Қоса берілген құжаттар:
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
      Мекен жайы және байланыс телефоны______________________________
_____________________________________________________________________

________                                                                 ______________________________
  қолы                                                                           (Т.А.Ә. (болған жағдайда)

«___»_______________ 20 __ ж.

 

 

Әңгімелесуді өткізу тілі_____

 

 

 

 

«Б» корпусының мемлекеттік
әкімшілік лауазымына
орналасуға конкурс өткізу
қағидаларының 3-қосымшасы

 

Нысан

 

«Б» КОРПУСЫНЫҢ ӘКІМШІЛІК МЕМЛЕКЕТТІК

ЛАУАЗЫМЫНА КАНДИДАТТЫҢ ҚЫЗМЕТТIК ТIЗIМІ

ПОСЛУЖНОЙ СПИСОК
КАНДИДАТА НА АДМИНИСТРАТИВНУЮ ГОСУДАРСТВЕННУЮ ДОЛЖНОСТЬ КОРПУСА «Б»

 

_____________________________________________
тегі, аты және әкесінің аты (болған жағдайда) /
фамилия, имя, отчество (при наличии)

ФОТО
(түрлі түсті/ цветное,
3х4)

 

 

_____________________________________________
лауазымы/должность, санаты/категория
(болған жағдайда/при наличии)

 

ЖЕКЕ МӘЛІМЕТТЕР / ЛИЧНЫЕ ДАННЫЕ

1.

Туған күні және жері/
Дата и место рождения

 

2.

Ұлты (қалауы бойынша)/
Национальность (по желанию)

 

3.

Оқу орнын бітірген жылы және оныңатауы/
Год окончания и наименование учебного заведения

 

4.

Мамандығы бойынша біліктілігі, ғылыми дәрежесі, ғылыми атағы (болған жағдайда) /
Квалификация по специальности, ученая степень, ученое звание (при наличии)

 

5.

Шетел тілдерін білуі/
Владение иностранными языками

 

6.

Мемлекеттік наградалары, құрметті атақтары (болған жағдайда) /
Государственные награды, почетные звания (при наличии)

 

7.

Дипломатиялық дәрежесі, әскери, арнайы атақтары, сыныптық шені (болған жағдайда) /
Дипломатический ранг, воинское, специальное звание, классный чин (при наличии)

 

8.

Жаза түрі, оны тағайындау күні мен негізі (болған жағдайда) /Вид взыскания, дата и основания его наложения (при наличии)

 

9.

Соңғы үш жылдағы қызметінің тиімділігін жыл сайынғы бағалау күні мен нәтижесі, егер үш жылдан кем жұмыс істеген жағдайда, нақты жұмыс істеген кезеңіндегі бағасы көрсетіледі (мемлекеттік әкімшілік қызметшілер толтырады)/
Дата и результаты ежегодной оценки эффективности деятельности за последние три года, в случае, если проработал менее трех лет, указываются оценки за фактически отработанный период (заполняется государственными служащими)

 

ЕҢБЕК ЖОЛЫ/ТРУДОВАЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ

Күні/Дата

қызметі, жұмыс орны, мекеменің орналасқан жері/должность, место работы, местонахождение организации

қабылданған/
приема

босатылған/
увольнения

 
     

 

_____________________
Кандидаттың қолы/
Подпись кандидата

 

_______________
күні/дата