- Departments by region
- Astana
- Almaty
- Ulytau Region
- Zhetysu Region
- Шымкент
- Abay region
- Akmola region
- Aktobe region
- Almaty region
- Atyrau region
- East Kazakhstan region
- Zhambyl region
- West Kazakhstan region
- Karagandy region
- Kostanay region
- Kyzylorda region
- Mangistau region
- Pavlodar region
- North Kazakhstan region
- South Kazakhstan region
Date of publication: 10.10.2016 18:11
Date of changing: 26.04.2018 13:36
Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитеті Маңғыстау облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаменті «Б» корпусының бос әкімшілік мемлекеттік лауазымдарға орналасуға осы мемлекеттік органның мемлекеттік қызметшілері арасындағы
ішкі конкурс жариялайды.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын жалпы біліктілік талаптары:
С-О-3 санаты үшін: жоғары білім;
мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:
1) мемлекеттік қызмет өтілі екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-4, B-4, C-4, C-O-4, C-R-2, D-4, D-O-3, Е-3, E-R-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда үш жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-4, B-4, C-4, C-O-4, C-R-2, D-4, D-O-3, Е-3, E-R-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
3) мемлекеттік қызмет өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде орталық немесе облыстық деңгейдегі құқық қорғау органдардың орта басшы құрамынан немесе арнайы мемлекеттік органдардың кіші офицерлік құрамынан төмен емес лауазымдарда екі жылдан кем емес;
4) жоғары оқу орындарынан кейінгі оқу бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;
С-О-4 санаты үшін:жоғары білім;
мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс*:
1) мемлекеттік қызмет өтілі екі жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-4, В-4, С-4, C-O-5, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда үш жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-4, В-4, С-4, C-O-5, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
3) мемлекеттік қызмет өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде орталық, облыстық немесе қалалық деңгейдегі құқық қорғау органдардың орта басшы құрамынан немесе арнайы мемлекеттік органдардың кіші офицерлік құрамынан төмен емес лауазымдарда екі жылдан кем емес;
4) жоғары оқу орындарынан кейінгі оқу бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;
С-О-5 санаты үшін: жоғары білім;
мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:
1) мемлекеттік қызмет өтілі бір жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе В-5, С-5, C-O-6, C-R-4, D-5, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе В-5, С-5, C-O-6, C-R-4, D-5, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
3) орталық, облыстық немесе қалалық деңгейдегі құқық қорғау органдардың кіші басшы құрамынан немесе арнайы мемлекеттік органдардың сержанттар құрамынан төмен емес лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі екі жылдан кем емес;
4) жоғары немесе жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;
С-R-3 санаты үшін: жоғары білім;
мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:
1) мемлекеттік қызмет өтілі бір жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе C-O-6, C-R-4, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе C-O-6, C-R-4, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;
3) мемлекеттік қызмет өтілі екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау органдардың кіші басшы құрамынан немесе арнайы мемлекеттік органдардың сержанттар құрамынан төмен емес лауазымдарда екі жылдан кем емес;
4) жоғары немесе жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;
С-R-4 санаты үшін:жоғары,
мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы накты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім барларға рұқсат етіледі.
мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.
Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің лауазымдық жалақысы
Санат |
Еңбек сіңірген жылдарына байланысты |
|
min |
max |
|
С-О-3 |
123257 |
166564 |
С-О-4 |
115762 |
148 242 |
C-О-5 |
87 446 |
112 430 |
C-R-3 |
101 604 |
129 920 |
C-R-4 |
76 619 |
99 106 |
І. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің Маңғыстау облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаменті, 130000, Маңғыстау облысы Ақтау қаласы, 31 Б шағын аудан, анықтама үшін телефондар: 8(7292)30-12-11, электрондық адресі A.Kaldybaeva@kgd.gov.kz, zh.alpysbaeva@kgd.gov.kz осы мемлекеттік органның мемлекеттік қызметшілері арасындағы «Б» корпусының бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасу үшін ішкі конкурс жариялайды:
1. «Бейнеу» кеден бекетінің басшысы (С-О-3, 1 бірлік).
Функционалдық міндеттері: Кеден бекетінің жұмысына жалпы басшылық және қызметін ұйымдастыру; азаматтар мен заңды тұлғалардың құқықтары, бостандықтары мен заңды мүдделерін қорғаудың сақталуын қамтамасыз ету; Қазақстан Республикасы кеден шекарасы арқылы тасымалданатын жүктерді бақылау және ресімдеу бойынша технологиялық кестелерді жасау; кеден ісі саласындағы әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы істерді қарау; кеден бекетінің құзырына енетін басқа да міндеттерді орындау.
Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар), техникалық ғылымдар және технологиялар (стандарттау, сертификаттау және метрология, көлік, көліктік техника және технологиялар, құрылыс, машина жасау; металлургия, технологиялық машиналар және жабдықтар).
2. Талдау және тәуекелдер басқармасы мемлекеттік кірістерді талдау бөлімінің басшысы (С-О-4, 1 бірлік).
Функционалдық міндеттері: Бөлімнің жұмысына және қызметіне жалпы басшылық жасау; Департамент және Комитет басшылығының нұсқаулары мен жарлықтарын орындау бойынша бөлімнің қызметіне бақылау жасау; бөлімнің құзырына енетін сұрақтар бойынша талдамалы және есептік ақпараттарды жинақтауды және қорытуды жүзеге асыру; тәуекел бейіндерін жасау сұрақтары бойынша Департамент құрылымдық бөлімшілерінің жұмысын үйлестіру.
Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика; менеджмент; есеп және аудит, қаржы, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар).
3. Талдау және тәуекелдер басқармасы мемлекеттік кірістерді талдау бөлімінің бас маманы С-О-5, 1 бірлік (негізгі қызметкердің бала күтімі бойынша демалысы кезеңіне 22 тамыз 2017жылға дейін)
Функционалдық міндеттері: Бөлімнің құзырына енетін сұрақтар бойынша талдамалы және есептік ақпараттарды жинақтауды және қорытуды жүзеге асыру;
Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика; менеджмент; есеп және аудит, қаржы, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), білім (құқық және экономика негіздері), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар).
4. Ұйымдастыру-қаржы басқармасы бухгалтерлік есеп және мемлекеттік сатып алу бөлімінің бас маманы С-О-5, 1 бірлік (негізгі қызметкердің бала күтімі бойынша демалысы кезеңіне 02 маусым 2017жылғы дейін).
Функционалдық міндеттері: Ақпараттарды уақытылы және сапалы даярлау және оларды жоғары тұрған Мемлекеттік кірістер комитетіне, жергілікті билік органдарына, құқық қорғау және бақылаушы органдарға олардың сұрау салуына сәйкес ұсыну. Бухгалтерлік есепті және есептілікті орталықтандырылған жүйеге енгізуді қамтамасыз ету, жасалатын операциялардың заңдылығын және құжаттардың дұрыс және уақытылы ресімделуін алдын ала бақылауды жүзеге асыру, міндеттемелер бойынша қаржыландыру жоспарына сәйкес, берілген рұқсат шегінде міндеттемелер қабылдауды, бекітілген бюджеттік бағдарламаларға және белгіленген тәртіпте өзгертулер енгізілген төлем бойынша қаржыландыру жоспарына сәйкес шығындалатын қаражаттардың дұрыстығына, тиімділігіне және мақсатқа сай келуіне, сонымен қатар ақшалай және материалдық қаражаттардың сақталуына бақылау жасау, бөлім қызметкерлерін өздерінің міндеттерін орындау бойынша бақылау. Электрондық сауданың ақпараттық жүйелері арқылы мемлекеттік сатып алуға байланысты құжаттарды уақытылы және дұрыс ресімдеу. Жасалатын операциялардың заңдылығын қамтамасыз етеді, міндеттемелер бойынша қаржыландыру жоспарына сәйкес берілген рұқсат шегінде тауарларды, қызметтерді және жұмыстарды мемлекеттік сатып алу бойынша шарттарды құрады және даярлайды. Маңғыстау облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаментінің басшылығын құжаттамалық және ақпараттық қамтамасыз етеді, жоғары тұрған органның, облыстық әкімдіктің тапсырмаларын орындауды бақылайды; Іс жүргізу жөніндегі нұсқаулықты және Маңғыстау облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаментінің Регламентін орындау бойынша жұмыстарды ұйымдастырады; салықтық қызмет көрсету, жедел шешім қабылдау, Басқарманың құзыретіне кіретін мәселелер бойынша аумақтық салық органдарының жұмысын үйлестіру бойынша жұмыстарды ұйымдастырады; Хаттамалық тапсырмалар жасайды, бақылаудағы тапсырмалардың, хаттамалық және өзге де іс-шаралардың, облыс бойынша 2-Н есебін, УВР-5 есебін уақытылы толық және сапалы орындауды бақылайды, салықтық қызмет көрсетуді, Мемлекеттік кірістер департаменті басшылығының жоғары тұрған органның тапсырмаларын уақытылы орындауды бақылайды. ЕАТТ бойынша жұмыстар жүргізеді және «Е.Минфин»-«SAB» АЖ -бухгалтерияға төлемдер, сыйақы және материалдық көмек көрсету төлемдерін және т.б. енгізу іс-шараларын жүзеге асырады. Департаментте кеңестер, семинарлар және өзге де хаттамалық іс-шаралар өткізу бойынша жұмыстарды жүзеге асырады. Заңнамалық және нормативтік актілерді, ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитетінің нұсқаулықтарын зерделеу бойынша қызметкерлердің арасында техникалық оқу жүргізу. Басқарма қызметкерлерінің еңбек және қызметтік тәртіпті сақтауын қамтамасыз ету.
Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика).
5. Ұйымдастыру-қаржы басқармасы ұйымдастыру бөлімінің бас маманы (С-О-5, 1 бірлік).
Функционалдық міндеттері: Құрылымдық бөлімшелердің Департамент басшылығының нұсқаулары мен жарлықтарын орындауына бақылау жасау; қызметтік іс-әрекетті дамыту сұрақтары бойынша отырыс өткізуді дайындау, селекторлық, жедел және кеңейтілген отырыстарға материалдар әзірлеу; Департамент құрылымдық бөлімшелері қызметінің нәтижелері бойынша мәліметтер жинақтау; қорытынды анықтамалар мен есептер дайындау. Атқарушылық тәртіп бойынша күнделікті ақпарат әзірлеу, құрылымдық бөлімшелерден мемлекеттік тілде келіп түскен құжаттардың дұрыстығы мен сапасын бақылауды қамтамасыз ету; мемлекеттік тілді енгізу бойынша республикалық, облыстық, қалалық семинарларға, кездесулерге, отырыстарға қатысу; Департамент құрылымдық бөлімшелерінің лауазымдық тұлғаларына мемлекеттік тілді оқыту бойынша курстар ұйымдастыру; лауазымдық нұсқаулық бойынша өзге де қызметтерді жүзеге асыру.
Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім – құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдардар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика, мұрағаттану, құжаттар жүргізу және құжаттамалық қамтамасыз ету, журналистика, әлеуметтану, саясаттану, психология), білім (қазақ тілі мен әдебиеті, құқық және экономика негіздері, педагогика және психология), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар, аударма ісі).
6. Аудит басқармасы №1 аудит бөлімінің бас маманы (С-О-5, 1 бірлік).
Функционалдық міндеттері: Методикалық нұсқауларға сәйкес, бақылаушы-экономикалық жұмыстардың жағдайын уақытылы және сапалы тексерулерді ұйымдастыру және оның тиімділігін арттыру үшін қажетті жағдайлар жасау; салық органдарының жұмысындағы кемшіліктер мен жіберілген қателерге шолу жасау және оларды аумақтық салық басқармаларының назарына жеткізу, салық заңнамасын бұзған тұлғаларды әкімшілік жазаға тартылуын қадағалау. Кешенді, тақырыптық және қарсы тексерулерді жүргізу және уақытылы орындалуын қадағалау; ҚР ҚМ МКК және басқа мемлекеттік органдарының тексеру актісі бойынша мәліметтер және есептіліктер ұсыну; өндіріп алуды енгізу есептілігі, әкімшілік материалдарды тапсыру, жеке шоттарға тарату; Келісім шарттарды жарамсыз деп тану бойынша материалдарды сот органдарына жолдау барысын дайындау; салық төлеушілерден түскен өтініштерді уақытылы қарау; еңбек және қызметтік тәртіпті сақтау.
Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім – құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі), әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), техникалық ғылымдар және технологиялар (автоматтандыру және басқару, ақпараттық жүйелер, есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету, математикалық және компьютерлік моделдеу), жаратылыстану ғылымдары (информатика), білім (құқық және экономика негіздері, информатика).
7. Аудит басқармасы №3 аудит бөлімінің бас маманы (С-О-5, 1 бірлік).
Функционалдық міндеттері: методикалық нұсқауларға сәйкес, бақылаушы-экономикалық жұмыстардың жағдайын уақытылы және сапалы тексерулерді ұйымдастыру және оның тиімділігін арттыру үшін қажетті жағдайлар жасау; салық органдарының жұмысындағы кемшіліктер мен жіберілген қателерге шолу жасау және оларды аумақтық салық басқармаларының назарына жеткізу, салық заңнамасын бұзған тұлғаларды әкімшілік жазаға тартылуын қадағалау. Кешенді, тақырыптық және қарсы тексерулерді жүргізу және уақытылы орындалуын қадағалау; ҚР ҚМ МКК және басқа мемлекеттік органдарының тексеру актісі бойынша мәліметтер және есептіліктер ұсыну; өндіріп алуды енгізу есептілігі, әкімшілік материалдарды тапсыру, жеке шоттарға тарату; Келісім шарттарды жарамсыз деп тану бойынша материалдарды сот органдарына жолдау барысын дайындау; салық төлеушілерден түскен өтініштерді уақытылы қарау; еңбек және қызметтік тәртіпті сақтау.
Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика; менеджмент; есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), техникалық ғылымдар және технологиялар (автоматтандыру және басқару, ақпараттық жүйелер, есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету, математикалық және компьютерлік моделдеу), жаратылыстану ғылымдары (информатика), білім (құқық және экономика негіздері, информатика).
8. Аудит басқармасы №1 пост-кедендік бақылау бөлімінің басшысы (С-О-4, 1 бірлік).
Функционалдық міндеттері: Бөлімнің қызметіне басшылықты жүзеге асыру; бөлімнің лауазымды тұлғалары арасында міндеттерді бөлу; кеден ісі саласында құқықтық актілерді жасауға қатысу; бөлімнің лауазымды тұлғаларының өз лауазымдық міндеттерін атқару кезінде заңдылықтың сақталуына бақылауды қамтамасыз ету; бөлімге жүктелген міндеттердің орындалуына дербес жауапкершілікке ие; бөлімнің айлық, жартыжылдық, тоқсандық жұмыс жоспарын жасау; бөлімнің штаттық санын және құрылымын өзгерту бойынша ұсыныстар енгізу.
Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі), әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), техникалық ғылымдар және технологиялар (автоматтандыру және басқару, ақпараттық жүйелер, есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету, математикалық және компьютерлік моделдеу), жаратылыстану ғылымдары (информатика), білім (құқық және экономика негіздері, информатика).
9. Жанама салықтарды әкімшілендіру басқармасы ҚҚС әкімшілендіру және аудит бөлімінің бас маманы (С-О-5, 1 бірлік уақытша негізгі қызметкердің бала күтімі демалысының кезеңіне, 18 маусым 2019ж дейін).
Функционалдық міндеттері: ҚР ҚМ МКК-не, жергілікті билік органдарына, құқық қорғау және бақылау органдарына олардың сұратуларына сәйкес есептілік мәліметтерді және ақпараттарды өз уақытында және сапалы дайындауды және жолдауды қамтамасыз ету. Бөлім құзырына кіретін мәселелер бойынша хаттарды, өтініштерді және шағымдарды өз уақытында және сапалы қарауды қамтамасыз ету. Салық төлеушінің ҚҚС-ның есепке жатқызылған сомасының есепке алынған сомасының асып кеткен сомасын қайтару жөніндегі өтініш/талабына сәйкес тақырыптық салықтық тексерулерді жүргізеді. Басқа аумақтық салық органдарының сұратулары бойынша қарсы тексерулерді өз уақытында жүргізуді, сонымен бірге тематикалық салықтық тексеру барысында жүргізілген операциялардың салықтық есептілікте нақты көрсетілгені жөнінде қосымша ақпарат керек болған жағдайда үшінші тұлғаға қатысты қарсы тексеру жүргізеді. Сұрату бастаушы - аумақтық салық органның сұраныстарына жауаптарды және қарсы тексеру материалдарын уақытында жолдауды бақылау. Барлық тексерулер бойынша мәліметтерді САЭБ АЖ-не толықтай уақытында және сапалы енгізу. Салықтық тексерулер актілерімен расталған ҚҚС-ның асып кеткен сомасын қайтаруға өкім дайындайды. Еңбек және қызметтік тәртіпті сақтау.
Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), білім (құқық және экономика негіздері).
10. Камералдық бақылау басқармасы №1 камералдық бақылау бөлімінің бас маманы (С-О-5, 1 бірлік).
Функционалдық міндеттері: Тексерулерді жоспарлау мақсатында сыртқы экономикалық қызметке қатысушылар туралы ақпараттар жинақтауды жүзеге асыру; кедендік тексерулер жүргізу кезінде ұсынымдар енгізу және посткедендік бақылау объектілерін таңдау үшін тәуекел нысанын (тауарлар, елдер, сыртқы экономикалық қызметке қатысушы) анықтау мақсатында тауарларға арналған декларациялардың электрондық көшірмелерінің көрсеткіштер базасына және тексеру актілеріне талдау жүргізу; сыртқы экономикалық қызметке қатысушыларға жоспарлы және камералдық тексерулер жүргізу; Бөлімнің құзырына енетін посткедендік бақылау басқармасы сұрақтары бойынша әдістемелік және нормативтік базаны жетілдіру бойынша ұсыныстар жасау.
Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), білім (құқық және экономика негіздері).
11. «Ақтау кедендік-ресімдеу орталығы» кеден бекетінің бас маманы (С-О-5, 1 бірлік).
Функционалдық міндеттері: Тауарлар мен көлік құралдарын негізгі кедендік ресімдеуді жүзеге асыру; кеден органының бағдарламалық қамтамасыз етуін қолданып кеден бекетінің кедендік және арнайы статистикасының электронды базасын қалыптастыру; кеден ісі саласында қылмыстарды, құқық бұзушылықтарды анықтау және жолын кесу; тауарлар мен көлік құралдарын кедендік еріп жүруді жүзеге асыру, кедендік еріп жүруге төленетін алымдардың дұрыстығын тексеру; Инвестициялық жобалар шегінде кен орындарын пайдаланушылармен тауарлар және көлік құралдарын негізгі кедендік ресімдеуді жүзеге асыру; кеден органының бағдарламалық қамтамасыз етуін қолданып кеден бекетінің кедендік және арнайы статистикасының электронды базасын қалыптастыру; теңіз кемелерінің келуін және кетуін ресімдеуді жүзеге асыру; кеден ісі саласында қылмыстарды, құқық бұзушылықтарды анықтау және жолын кесу.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар), техникалық ғылымдар және технологиялар (автоматтандыру және басқару, ақпараттық жүйелер, есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету, математикалық және компьютерлік моделдеу, стандарттау, сертификаттау және метрология, мұнай-газ ісі, көлік, көліктік техника және технологиялар, құрылыс, машина жасау, технологиялық машиналар және жабдықтар), қызмет көрсету (бағалау), білім (дене шынықтыру және спорт, қазақ тілі мен әдебиеті).
12. Маңғыстау ауданы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы «Ақпараттарды қабылдау және өңдеу орталығы» бөлімінің бас маманы (С-R-4, 1 бірлік уақытша (негізгі қызметкердің бала күтімі демалыс кезеңінде 10 желтоқсан 2018ж. дейін).
Функционалдық міндеттері: Бекітілген талаптарға сәйкес белгіленген мерзім ішінде салық есептерін сапалы және уақтылы енгізу жұмысын жүргізу. Тіркеу құжаттарын қабылдау, өңдеу және салық төлеушілерге беру. Қате енгізілген құжаттарды өңдеу. Салық есептері нысандарын ақпараттар жүйесіне ензгізу регламентін қатаң сақтау. Белгіленген мерзімде салық есептерін тапсырмаған мекемелер тізімін жасақтау, салық төлеушілерге әкімшілік шаралар қолдану (хабарламалар табыстау, әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамалар толтыру). Оңайлатылған декларация негізінде жұмыс жасайтын жеке кәсіпкерлердің декларацияларын және ай сайынғы ойын бизнесі есебін қабылдау. «Бір терезе» принципі арқылы заңды тұлғалардың салық төлеуші ретінде тіркелуін жүзеге асыру. Заңды тұлғалар мен жеке кәсіпкерлерді тіркеу және тіркеуден шығару жұмыстарын жүргізу. ҚҚС төлеушілерді тіркеу және тіркеуден шығару. Салық төлеушілер бойынша салық және бюджетке төленетін басқа да төлемдердің түсім динамикасына бақылау және талдау жүргізу. Салық төлеушілердің есеп бетшелеріндегі салық және басқа да бюджетке төленетін міндетті төлемдердің, міндетті зейнетақы жарналарының, әлеуметтік аударымдар, сонымен қатар, өсімпұлдар мен айыппұлдар (есептелген, кемітілген) және түскен (қайтарылған, есепке жатқызылған) сомаларының есебінің дұрыс жүргізілуін бақылау. Қазынашылық органдарынан келіп түскен төлем құжаттарының реестрін әр-бір бюджет кірісінің код сыныптамасы бойынша бөлек есеп жүргізу. Салық төлеушілердің арыздары бойынша артық төленген салық және басқа да бюджетке төленетін міндетті төлемдерді қайтару және есепке жатқызу жұмыстарын жүргізу. Артық төленген салық, төлемақы және өсімпұл сомаларын арызсыз есепке жатқызу. Салық төлеушінің орналасқан жері немесе қызмет ету жері өзгерген жағдайда, сонымен қатар, заңды тұлға қайта құрылған кезде жеке шоттарын есебін жүргізу және табыстау. Салық төлеушінің арызы бойынша салық төлеушінің (салық агентінің) бюджет алдындағы салық және басқа да бюджетке төленетін міндетті төлемдер, міндетті зейнетақы жарналары мен әлеуметтік аударымдар бойынша берешегінің жоқ немесе бар екендігі туралы анықтама беру. Жеке шоттарды ашу және жабу және жеке шоттары бойынша тексеру жұмыстарын жүргізу. Әкімшілік іс құжаттарын қарау нәтижесінде, салынған әкімшілік айыппұл сомаларын мәжбүрлеп өндіру бойынша сот органдарымен жұмыс жүргізу. Салық төлеушілер құқығы мен мемлекет мүддесін сақтау және қорғау. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің, ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитетінің, облыстық Мемлекеттік кірістер департаментінің бұйрықтары мен тапсырмаларының толықтай және уақтылы орындалуын қамтамасыз ету. ҚР заңнамаларында көзделген басқа да қызметтерді атқару.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар), білім (құқық және экономика негіздері).
Орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім - құқық (құқықтану, құқық қорғау қызметі), қызмет көрсету, экономика және басқару (есеп және аудит, қаржы, экономика, менеджмент), метрология, стандарттау және сертификаттау (стандарттау технигі, техник-метролог, техник-дозиметрист).
13. Мұнайлы ауданы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы «Ақпараттарды қабылдау және өңдеу орталығы» бөлімінің бас маманы (С-R-4, 1 бірлік).
Функционалдық міндеттері: Бекітілген талаптарға сәйкес белгіленген мерзім ішінде салық есептерін сапалы және уақтылы енгізу жұмысын жүргізу. Тіркеу құжаттарын қабылдау, өңдеу және салық төлеушілерге беру. Қате енгізілген құжаттарды өңдеу. Салық есептері нысандарын ақпараттар жүйесіне ензгізу регламентін қатаң сақтау. Белгіленген мерзімде салық есептерін тапсырмаған мекемелер тізімін жасақтау, салық төлеушілерге әкімшілік шаралар қолдану (хабарламалар табыстау, әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамалар толтыру). Оңайлатылған декларация негізінде жұмыс жасайтын жеке кәсіпкерлердің декларацияларын және ай сайынғы ойын бизнесі есебін қабылдау. «Бір терезе» принципі арқылы заңды тұлғалардың салық төлеуші ретінде тіркелуін жүзеге асыру. Заңды тұлғалар мен жеке кәсіпкерлерді тіркеу және тіркеуден шығару жұмыстарын жүргізу. ҚҚС төлеушілерді тіркеу және тіркеуден шығару. Салық төлеушілер бойынша салық және бюджетке төленетін басқа да төлемдердің түсім динамикасына бақылау және талдау жүргізу. Салық төлеушілердің есеп бетшелеріндегі салық және басқа да бюджетке төленетін міндетті төлемдердің, міндетті зейнетақы жарналарының, әлеуметтік аударымдар, сонымен қатар, өсімпұлдар мен айыппұлдар (есептелген, кемітілген) және түскен (қайтарылған, есепке жатқызылған) сомаларының есебінің дұрыс жүргізілуін бақылау. Қазынашылық органдарынан келіп түскен төлем құжаттарының реестрін әр-бір бюджет кірісінің код сыныптамасы бойынша бөлек есеп жүргізу. Салық төлеушілердің арыздары бойынша артық төленген салық және басқа да бюджетке төленетін міндетті төлемдерді қайтару және есепке жатқызу жұмыстарын жүргізу. Артық төленген салық, төлемақы және өсімпұл сомаларын арызсыз есепке жатқызу. Салық төлеушінің орналасқан жері немесе қызмет ету жері өзгерген жағдайда, сонымен қатар, заңды тұлға қайта құрылған кезде жеке шоттарын есебін жүргізу және табыстау. Салық төлеушінің арызы бойынша салық төлеушінің (салық агентінің) бюджет алдындағы салық және басқа да бюджетке төленетін міндетті төлемдер, міндетті зейнетақы жарналары мен әлеуметтік аударымдар бойынша берешегінің жоқ немесе бар екендігі туралы анықтама беру. Жеке шоттарды ашу және жабу және жеке шоттары бойынша тексеру жұмыстарын жүргізу. Әкімшілік іс құжаттарын қарау нәтижесінде, салынған әкімшілік айыппұл сомаларын мәжбүрлеп өндіру бойынша сот органдарымен жұмыс жүргізу. Салық төлеушілер құқығы мен мемлекет мүддесін сақтау және қорғау. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің, ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитетінің, облыстық Мемлекеттік кірістер департаментінің бұйрықтары мен тапсырмаларының толықтай және уақтылы орындалуын қамтамасыз ету. ҚР заңнамаларында көзделген басқа да қызметтерді атқару.
Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: Жоғары білім – құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар).
Орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім - құқық (құқықтану, құқық қорғау қызметі), қызмет көрсету, экономика және басқару (есеп және аудит, қаржы, экономика, менеджмент), метрология, стандарттау және сертификаттау (стандарттау технигі, техник-метролог, техник-дозиметрист).
14. Ақтау қаласы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы Кеден одағы шеңберінде жанама салықтарды әкімшілендіру бөлімінің басшысы С-R-3, 1 бірлік (негізгі қызметкердің бала күтімі демалысының кезеңіне, 21.04.2019ж. дейін)
Функционалдық міндеттері: Кедендік одағы шеңберіндегі жанама салықтарды әкімшіліктендіру бөлімінің жұмысына жалпы басшылық жасау, бөлім жұмысының жоспарын құру және оның орындалуын бақылау. Жүктелген барлық міндеттердің, сонымен қатар орталықтан жоғарыдағы органдардан келіп түсетін тапсырмалар мен тапсырулардың орындалуы үшін барлық қажетті шараларды алу. Бөлім қызметкерлерінің еңбектік және қызметтік тәртіпті сақтауын қамтамасыз ету. Тауарлардың экспортталуы мен импортталуы кезінде жанама салықтарға әкімшілік жүргізуде бюджетке жанама салықтардың түсуінің толыққанды болуын қамтамасыз етеді. Бөлімде ҚР ҚМ МКК-нің заңнамалық актілерін, нұсқаулықтарын зерделеу бойынша оқытуларды жүргізу. Бөлім құзырына жататын мәселелер бойынша Департаментің өзге құрылымдық бөлімшелерінің сұрауына ақпаратты (Қорытындыны) ұсынады. Әкімшлік жүргізу салықтары бойынша түсімдердің болжалды көрсеткіштерін қамтамасыз ету. Салық заңнамасын бұзған салық төлеушілерге дер кезінде әкімшілік жауапкершілікті қолдануды бақылау, сонымен қатар әкімшілік айыппұл салу және өндіру туралы қаулылардың орындалуын, сот орындаушыға және Департамент бөлімшесіне күштеп өндіру бойынша әкімшілк істерді дер кезінде жолдануын қадағалауды қамтамасыз ету. Бөлім құзырына жататын мәселелер бойынша түсіндірулер, кеңестік хаттар мен нұсқауларды даярлау.
Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар).
15. Ақтау қаласы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы салық төлеушілермен жұмыс бөлімінің бас маманы (С-R-4, 1 бірлік).
Функционалдық міндеттері: Салықтық міндеттемелерді орындау негізінде салықтық бақылауды жүргізу; басқармада бектітілген бюджеттік санат кодтары бойынша болжамды орындау; басқармада бекітілген бюджеттік санат кодтары негізіне анализ жүргізу және де артық төлемдерге бақылау орнату; артық төлемдерді жойылу негізіне іс-шаралар өткізу; облыстық аумақтық салық басқармаларымен ұсынылған бектіліген талаптарға сай келмейтін есептілікпен ақпараттарды қайта қаралуына жіберу және сапасыз ұсынылған ақпараттар үшін лауазымды қызметкерлерді дисциплинарлық жауапкершілікке тарту жөнінде басшылыққа ұсыныс жасау. Салықтық түсімдердің және де басқа да бюджетке төленетін міндетті төлемдердің бақылауда тұрған салық төлеушілер бойынша түсімдердің динамикасына бақылау жасап анализ жүргізу; бектітілген бюджеттік санат кодтары бойынша болжамды орындау негізінде жұмыс өткізу; бекітілген бюджеттік санат кодтары негізінде анализ жүргізу және артық төлемдерді бақылау; артық төлемдер соммасын жойылу негізіне іс-шаралар өткізу; уәкілетті органнан алыңған ақпараттарды салық төлеушінің лицевой шотындағы төленген түсімдермен салыстыру; төлем көздерінен ұсталынбайтын КТС және ЖТС бойынша төленген аванстық төлемдер сомасының дұрыстығын анықтау негізінде, салық кезеңі аралығында және де КТС және ЖТС бойынша салық кезеңі аралығында енгізілген фактілік сомманың енгізілген аванстық төлемдер сомасынан осы кезеңі аралығында асуы байқалған салық төлеушілерді анықтау бойынша камералдық бақылау жүргізу; бектітілген бюджеттік санат кодтары бойынша болжамды орындау; бекітілген бюджеттік санат кодтары негізіне анализ жүргізу және де артық төлемдерге бақылау орнату; КТС бойынша енгізілген фактілік сомманың енгізілген аванстық төлемдер сомасынан асып кетуі негізінде салық кезеңі аралығында камералдық бақылау жүргізу. әкімшілік істі қарау қорытындысымен мәжбүрлеп өндіріп алу бойынша салынған әкімшілік айыппұлды сот органдарымен жұмыс жасау; АСР-ды шағын бизнес субъектілерімен дұрыс қолданылуына бақылау жасау; кең түрде таралған пайдалы қазбалардың және су асты көздеріндегі жер қойнауын пайдалануылардың келісім-шарттарына салықтық зерттеу жүргізу. Салық төлеушілерден түскен өтініштерін уақытында қарау және оның орындалуын бақылау жасау. Еңбек тәртібі мен қызметтік этиканың орындалуын қадағалау. Басқада міндеттерді орындау, бөлімге орнатылған ҚР Қаржы министрлігінің Мемлекеттік кіріс басқармасы, координация басқа бөлімдермен, салық заңдылықтарын жеке тұлғалармен заңды тұлғаларға түсіндіру. Уақытында қарауды қадағалау, компетенттік және заңдылы қаралу хаттардың шағымдарын салық төлеушілердің.
Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар), білім (құқық және экономика негіздері).
Орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім - құқық (құқықтану, құқық қорғау қызметі), қызмет көрсету, экономика және басқару (есеп және аудит, қаржы, экономика, менеджмент), метрология, стандарттау және сертификаттау (стандарттау технигі, техник-метролог, техник-дозиметрист).
16. Ақтау қаласы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы Мәжбүрлеп өндіру және дәрменсіз борышкерлермен жұмыс бөлімінің бас маманы (С-R-4, 1 бірлік).
Функционалдық міндеттері: Бюджетке берешекті жою бойынша барлық тәсілдерді қолдану және салық және басқа да міндетті төлемдерді төлеу бойынша мерзімінде орындалмаған салық міндеттемесінің орындалуын қамтамасыз ету шараларын жүргізу. Салық берешегін мәжбүрлеп өндіру бойынша қолданылатын тәсілдер туралы хабарламаларды жодау. Банкрот деп тану туралы талап-арыздарды сот органдарына жолдау жұмыстарын ұйымдастыру. Салық төлеушілер тарапынан түскен сұрақтардың уақтылы қаралуы мен олардың орындалуын қамтамасыз ету. Мемлекеттік кірістер басқармасы бойынша салық заңнамаларын түсіндіру сұрақтары туралы семинар-жиналыстар мен техникалық оқу сабақтарын жүргізу. Қызметтік этикамен еңбек тәртібінің сақталуын қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің, Облыстық Мемлекеттік кірістер департаменті мен басқарма басшыларының тапсырмаларына сәйкес бөлімге жүктелген басқа да міндеттерді атқару және басқа бөлімдермен қарым-қатынасты үйлестіру.
Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар), білім (құқық және экономика негіздері).
Орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім- құқық (құқықтану, құқық қорғау қызметі), қызмет көрсету, экономика және басқару (есеп және аудит, қаржы, экономика, менеджмент), метрология, стандарттау және сертификаттау (стандарттау технигі, техник-метролог, техник-дозиметрист).
17.Ақтау қаласы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы Өндірістік емес төлемдерді әкімшілендіру бөлімінің бас маманы (С-R-4, 2 бірлік).
Функционалдық міндеттері: Жеке тұлғалардың өндірістік емес төлемдерін түсімін қамтамасыз ету, болжамнан айтарлықтай артық ауытқуының себебін анықтау, сонымен қатар берешек және артық төлемдердің құралуын, көбеюін және азаюын бақылау, камералдық бақылау жүргізу, 2-Н есебі басқаруының мәліметі бойынша белгіленген мерзімдерін құрау; өндірістік емес төлемдердің бюджетке түсуі туралы жиынтық ақпаратын жасау, СТ және СО АЖ бағдарламасын жұмысын қамтамасыз ету, жеке тұлғалардың алымдары және басқа да салықтық төлемдері бойынша күтілетін түсімдері туралы мәлімет жасау; уәкілетті органдарымен берілген мәліметтерін зерттеу негізінде жеке тұлғалардың салықтық міндеттерінің орындалуына бақылау жүргізу; салықтық міндеттердің мерзімінде және ҚР Салық кодексінде қарастырылған жағдайларда орындалуы бойынша салық төлеушіге хабарлама тапсыру; салық төлеушілерді ҚР әкімшілік құқық бұзушылық туралы Кодексіне сәйкес әкімшілік жауапкершілікке тарту.
Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар), білім (құқық және экономика негіздері).
Орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім - құқық (құқықтану, құқық қорғау қызметі), қызмет көрсету, экономика және басқару (есеп және аудит, қаржы, экономика, менеджмент), метрология, стандарттау және сертификаттау (стандарттау технигі, техник-метролог, техник-дозиметрист).
Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:
1. уәкілетті орган белгіленген нысандағы өтініш;
2. тиісті персоналды басқару қызметімен расталған қызметтік тізім
Маңғыстау облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаментінің және мемлекеттік қызмет істері бойынша уәкілетті органның интернет-ресурстарында ішкі конкурс өткiзу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күнінен бастап 3 жұмыс күннің ішінде құжаттар тапсырылуы тиіс.
Ішкі конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар құжаттарын қолма-қол тәртіпте не электрондық почта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы не «e-қызмет» кіріктірілген ақпараттық жүйесі арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.
Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электронды түрде электрондық почта не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күн бұрын кешіктірілмей береді. Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.
Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар, оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде Маңғыстау облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаментінде 31 Б шағын аудан, 5 қабат, акт залында өтеді. Азаматтар конкурсқа қатысу шығындарын (әңгімелесу өтетiн жерге келу және қайту, тұрғын жай жалдау, тұру, байланыс қызметiнiң барлық түрлерiн пайдалану) өздерiнiң жеке қаражаттары есебiнен жүргiзедi.
Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар, сондай-ақ Маңғыстау облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаментінің басшысының келісімі бойынша конкурс комиссиясының отырысына сарапшылар шақырылады.
Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады.
Сарапшы ретінде конкурс жариялаған мемлекеттік органның қызметкері болып табылмайтын, бос лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес облыстарда жұмыс тәжірибесі бар тұлғалар, сондай-ақ персоналды іріктеу және жоғарылату бойынша мамандар, басқа мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері, Қазақстан Республикасының Парламент және мәслихат депутаттары қатыса алады.
Байқаушы ретінде конкурс комиссиясының отырысына қатысу үшін тұлғалар әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күнінен кешіктірмей персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) тіркеледі. Тіркелу үшін тұлғалар персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін, ұйымдарға тиесілілігін растайтын құжаттардың түпнұсқасын немесе көшірмелерін ұсынады.
Шағым жасау тәртiбi:
Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.
Конкурс комиссиясының шешімі қабылданған күннен бастап бес жұмыс күннен кешіктірмей уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне конкурс комиссиясының шешіміне шағым беру, уәкiлеттi органның немесе оның аумақтық бөлiмшесiнiң келіп түскен шағым бойынша тиісті шешім қабылдауына дейін конкурс комиссиясының шешімінің қолданылуын тоқтата тұруға негіз болып табылады.
«Б» корпусының мемлекеттік
әкімшілік лауазымына
орналасуға конкурс өткізу
қағидаларына 2-қосымша
__________________________
(мемлекеттік орган)
Өтініш
Мені___________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_______________________ бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасу
конкурсына қатысуға жіберуіңізді сұраймын. Мемлекеттік әкімшілік
лауазымдарға орналасуға конкурс өткізу және конкурс комиссиясын
қалыптастыру қағидаларының негізгі талаптарымен таныстым, олармен
келісемін және орындауға міндеттеме аламын.
Ұсынылып отырған құжаттарымның дәйектілігіне жауап беремін.
Қоса берілген құжаттар:
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
Мекен жайы және байланыс телефоны______________________________
_____________________________________________________________________
________ ______________________________
қолы (Т.А.Ә. (болған жағдайда)
«___»_______________ 20 __ ж.
Әңгімелесуді өткізу тілі_____