Жарияланған күні: 05.12.2016 18:34
Өзгертілген күні: 26.04.2018 13:30

Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитеті Маңғыстау  облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаменті «Б» корпусының бос  әкімшілік мемлекеттік лауазымдарға орналасуға осы мемлекеттік органның мемлекеттік қызметшілері арасындағы

ішкі конкурс жариялайды.

 

Конкурсқа қатысушыларға  қойылатын  жалпы біліктілік талаптары:

 

С-О-4 санаты үшін:жоғары білім;

мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс*:

1) мемлекеттік қызмет өтілі екі жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-4, В-4, С-4, C-O-5, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда үш жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе А-4, В-4, С-4, C-O-5, C-R-2, D-4, D-O-4, Е-3, E-R-2 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

3) мемлекеттік қызмет өтілі үш жылдан кем емес, оның ішінде орталық, облыстық немесе қалалық деңгейдегі құқық қорғау органдардың орта басшы құрамынан немесе арнайы мемлекеттік органдардың кіші офицерлік құрамынан төмен емес лауазымдарда екі жылдан кем емес;

4) жоғары оқу орындарынан кейінгі оқу бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;

 

С-О-5 санаты үшін: жоғары білім;

         мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

         жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

         1) мемлекеттік қызмет өтілі бір жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе В-5, С-5, C-O-6, C-R-4, D-5, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

         2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе В-5, С-5, C-O-6, C-R-4, D-5, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

         3) орталық, облыстық немесе қалалық деңгейдегі құқық қорғау органдардың кіші басшы құрамынан немесе арнайы мемлекеттік органдардың сержанттар құрамынан төмен емес лауазымдарда мемлекеттік қызмет өтілі екі жылдан кем емес;

         4) жоғары немесе жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;

 

С-R-3 санаты үшін: жоғары білім;

мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, стратегиялық ойлау, көшбасшылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;

 жұмыс тәжірибесі келесі талаптардың біріне сәйкес болуы тиіс:

 1) мемлекеттік қызмет өтілі бір жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе C-O-6, C-R-4, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

 2) осы санаттағы нақты лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес салаларда екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде мемлекеттік органның штат кестесінде көзделген келесі төменгі санаттағы лауазымдарда немесе C-O-6, C-R-4, D-O-6, Е-5, E-R-4, E-G-1 санаттарынан төмен емес лауазымдарда немесе «А» корпусының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарында мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес;

 3) мемлекеттік қызмет өтілі екі жарым жылдан кем емес, оның ішінде орталық, облыстық, қалалық немесе аудандық деңгейдегі құқық қорғау органдардың кіші басшы құрамынан немесе арнайы мемлекеттік органдардың сержанттар құрамынан төмен емес лауазымдарда екі жылдан кем емес;

4) жоғары немесе жоғары оқу орындарынан кейінгі білім бағдарламалары бойынша Қазақстан Республикасының Президенті жанындағы білім беру ұйымдарында мемлекеттік тапсырыс негізінде немесе шетелдің жоғары оқу орындарында Шетелде кадрлар даярлау жөніндегі республикалық комиссия бекітетін басым мамандықтар бойынша оқуды аяқтауы;

 

 

 

С-R-4 санаты үшін:жоғары,

мемлекеттік қызмет өтілі бір жылдан кем емес немесе осы санаттағы накты лауазымның функционалдық бағытына сәйкес салаларда екі жылдан кем емес жұмыс өтілі бар болған жағдайда орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім барларға рұқсат етіледі.
         мынадай құзыреттердің бар болуы: бастамалық, адамдармен тіл табысуы, аналитикалық, ұйымдастырушылық, әдептілік, сапаға бағдарлану, тұтынушыға бағдарлану, сыбайлас жемқорлыққа төзбеушілік;
         жоғары білім болған жағдайда жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

 

Мемлекеттік әкімшілік қызметшілердің лауазымдық жалақысы

Санат

Еңбек сіңірген жылдарына байланысты

min

max

С-О-4

115762

148 242

C-О-5

87 446

112 430

C-R-3

101 604

 

129 920

 

C-R-4

76 619

99 106

 

І. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің Маңғыстау облысы бойынша Мемлекеттік кірістер  департаменті, 130000, Маңғыстау облысы Ақтау қаласы, 31 А шағын аудан, 5 ғимарат, анықтама үшін телефондар: 8(7292)30-13-09, факс 8(7292)403659, электрондық адресі A.Kaldybaeva@kgd.gov.kz, zh.alpysbaeva@kgd.gov.kz  осы мемлекеттік органның мемлекеттік қызметшілері арасындағы «Б» корпусының бос мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына орналасу үшін ішкі конкурс жариялайды:

 

1. Адам ресурстары басқармасы қызметтік тергеу бөлімінің бас маманы (С-О-5, 1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Бөлімнің жұмыс жоспарын жасауға қатысу және орындалуын жүзеге асыру. Басқарманың, бөлімнің қызметі бабында өтетін семинар кеңестерге қатысу және бақылау жасау. Қазақстан Республикасының заңдылықтарын бұзған Мемлекеттік кірістер органының әкімшілік мемлекеттік қызметшілеріне қызметтік тексеру өткізілуін қадағалау. Қызметтік тексеру қорытындысын департаменттің ішкі қауіпсіздік және құқықтық қамтамасыз ету бөлімшелеріммен келісімімен жасау. Тәртіптік тәжірибе бойынша бұйрықтардың ішкі қауіпсіздік және құқықтық қамтамасыз ету бөлімшелерінің келісімімен құрылып, тіркелуіне бақылау жасау. Тәртіптік жауапқа тартылған және жағыссыз себептермен жұмыстан босатылған лауазымдық тұлғалардың мониторинг тізімін дайындау. Заң шеңберінде Департаменттің аумақтық бөлімшелерінде функционалды міндеттерін іске асыруды заң шеңберінде жоспарлы және жоспардан тыс тексеруді бақылау. Бөлімге қатысты келіп түскен хаттар, шағымдар мен салық төлеушілердің өтініштері, тұлғалардың сауалдары жауап берілуіне бақылау жасау, сонымен қатар бұқаралық ақпарат құралдарының хабарламалары бойынша сенім телефоны, электронды шағым кітабы арқылы келіп түскен уақытылы тіркеу алып тексеру жүргізеді. Құқық қорғау органдарымен қызмет істеу және жүргізілген қызметтік тергеу және қызметтік тексеру бойынша есеп беру. Мемлекеттік кірістер департаменті әкімшілік мемлекеттік қызметшілерінің тарапынан сыбайлас жемқорлыққа жол берген қызметкерлер айқындалған болса құжаттарды Құзетті органдарға ұсыну. Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін уақытылы және жанжақты қарау  қызметкерлер тарапынан құқық бұзушылықтарды анықтау, алдын-алу Қазақстан Республикасы заңдылықтарында бекітілген тәртіппен орындалуын бақылау. Қазақстан Республикасының Президенті мен Үкіметінің жарлығы, қаулысы, өкімі ҚР ҚМ МКД бұйрықтарымен тапсырмаларын Мемлекеттік кірістер департаменті қызметкерлерінің дұрыс және уақытылы орындалысын қадағалау. Қызметтік қажеттілікке байланысты бөлімге міндеттелмеген қызметтерді бөлім басшысының тапсырысын орындау.   

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика; менеджмент; есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика).

 

2. Ақпараттық технологиялар басқармасының бас маманы (С-О-5, 1 бірлік уақытша, (негізгі қызметкердің бала күтімі бойынша демалысы кезеңіне 29 қазан 2017 жылға  дейін).

Функционалдық міндеттері: ҚР ҚМ МКК және облыстық департаменттің басшыларынан келген хаттамалық тапсырмаларын және тапсырманың уақытында және сапалы  орындалуы; кеңес беру, ақпараттық жүйеде қолданушыларға ақпараттық жүйе туралы тәжірибелік қызмет көрсету, ұжымдық семинарда техникалық көмекті қамтамасыз ету; бағдарламалық қамсыздандыру орнату, соның ішінде МКД мен АСБ жұмысшыларының жұмыс орнына  антивирус бағдарламасын орнату, компьютерді қосымша бағдарламалардан және қызметтік ақпараттан тазарту; Салық  органдарының ұсынысы бойынша ақпараттық жүйесіне клиентік, бағдарламалық өнімдерді қондыру бойынша шаралар жүргізу және бағдарламалық қамсыздандыруына соңғы жүйе, жаңарту қондыру; Құқық беру: «Салық органдарының бақылау экономикалық жұмысы жөнінде» 2-Н есебін қалыптастыру, салықтық тексеру актілері бойынша қоса есептелген сомаларының өндіріп алу есептерін енгізу; салықтық тексеруде тексерілетін субъектілердің жеке кәсіпкер жүйесінде міндетті ведомстволық статистикалық есептерін қалыптастыру; «СЕӨЖ» және «Салық төлеуші кабинеті» web – бағдарламалық қосымшасын зерделеу енгізу және қамтамасыз ету; (БСАЖ, СЕЭН, ЖКАЖ, ҚҚС, САЭБ, СТжССОТ, Акциз, БЕМ) алдағы проблемалық сұрақтарын шешу; Паспортизация жүргізу, есеп жүргізу қозғалысы, есептеуіш техника құрылғыларының жағдайларын тексеру; Жөндеуде тұрған жабдықтарға есеп жүргізу. Қызмет көрсету мекемесінде жүргізіліп жатқан техникалардың жөндеу сапасын, мерзімін бақылау; Маңғыстау облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаменті берген ұсыныстарын www.salyk.kz веб-порталына орнату және қызмет көрсету. Локальді жүйелерді әкімшілендіру; Электронды пошта арқылы жіберілетін ақпараттың көлеміне бақылау жасау; Жасақталған келісім шарт шеңберінде  барлық жұмыстарды  «НИТ» АҚ бірігіп жасау; ҚР ҚМ МКК, Мемлекеттік кірістер департаменті, аудандық салық басқармаларымен  «Казахтелеком» АҚ-мы өзара іс-қимылымен іркіліссіз байланыс қамтамасыз ету.  

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: жоғары білім - техникалық ғылымдар және технологиялар (автоматтандыру және басқару, ақпараттық жүйелер, есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету, математикалық және компьютерлік моделдеу, техника және технология),  білім (информатика), жаратылыстану ғылымдары (информатика), құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика).

 

3. Аудит басқармасы №1 пост-кедендік бақылау бөлімінің бас  маманы (С-О-5, 1 уақытша бірлік, (негізгі қызметкердің бала күтімі демалысының кезеңіне 01 мамыр 2018 жылға дейін).

Функционалдық міндеттері: Тексерулерді жоспарлау мақсатында сыртқы экономикалық қызметке қатысушылар туралы ақпараттар жинақтауды жүзеге асыру; кедендік тексерулер жүргізу кезінде ұсынымдар енгізу және посткедендік бақылау объектілерін таңдау үшін тәуекел нысанын (тауарлар, елдер, сыртқы экономикалық қызметке қатысушы) анықтау мақсатында тауарларға арналған декларациялардың электрондық көшірмелерінің көрсеткіштер базасына және тексеру актілеріне талдау жүргізу; сыртқы экономикалық қызметке қатысушыларға жоспарлы және камералдық тексерулер жүргізу; Бөлімнің құзырына енетін посткедендік бақылау басқармасы сұрақтары бойынша әдістемелік және нормативтік базаны жетілдіру бойынша ұсыныстар жасау.    

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі), әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), техникалық ғылымдар және технологиялар (автоматтандыру және басқару, ақпараттық жүйелер, есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету, математикалық және компьютерлік моделдеу),  жаратылыстану ғылымдары (информатика),  білім (құқық және экономика негіздері, информатика).

 

4. Мемлекеттік қызмет көрсетулер басқармасы мемлекеттік қызмет көрсетулер сапасын бақылау бөлімінің бас маманы (С-О-5,  1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Облыс департаменті, басқармаларында және аумақтық басқармаларында мемлекеттік қызмет түрлері сапалы және мемлекеттік қызметтердің стандарты мен регламенттеріне сәйкес  көрсетілуіне бақылауды жүзеге асырады, сонымен қатар мемлекеттік қызмет көрсетулеріне қашықтан бақылауды іске асырады. Департаментінің ақпараттарды қабылдау мен өңдеу орталықтарының жұмысын  органдарының Ақпараттарды қабылдау мен өңдеу орталықтары Ережесіне сәйкес  келтіру бойынша жұмыс жүргізеді. Департаментінің Ақпараттарды қабылдау мен өңдеу орталықтарында мемлекеттік қызметтерінің сапалы және көрсетілуі бойынша  тақырыптық тексерулерді жүргізеді. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтердің сапасына салық қызметі органдары көрсететін мемлекеттік қызметтердің сапасына бақылау Ережесінде белгіленген  барлық  әдістері арқылы бақылау жургізеді. Салық төлеушілердің мемлекеттік дерек қорын актуальдандыру бойынша жұмыс жүргізеді. Мемлекеттік кірістер басқармаларының өтінімі немесе салық төлеушілердің жүгіністері негізінде салық төлеушілердің тіркеу деректеріне өзгерістер енгізеді. Департаменті құрылымдық бөлімшелеріне бөлім құзіреттілігіне кіретін сұрақтар бойынша практикалық, әдіснамалық көмек көрсету. Бөлім құзіреттілігіне кіретін сұрақтар бойынша түсіндіру жұмыстарын жүргізу. Жасалған қателіктерді көрсетумен шолу хаттарын дайындау. Қазақстан Республикасы Қаржы Министрлігі Мемлекеттік кірістер комитеті тапсырмаларын, ақпараттарын, жергілікті атқарушы органдардың, құқық қорғау органдарының сауалдарын және салық төлеушілердің жүгіністерін уақтылы және сапалы орындайды.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: жоғары білім -  құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес  (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), білім (құқық және экономика негіздері).

 

5. Мемлекеттік қызмет көрсетулер басқармасы есеп және дербес шоттар жүргізу бөлімінің басшысы (С-О-4, 1 уақытша бірлік, (негізгі қызметкердің бала күтімі демалысының кезеңіне 19 наурыз 2017 жылға дейін).

Функционалдық міндеттері: Сыртқы экономикалық қызметке қатысушылардың кедендік төлемдер, салықтар және өсімпұлдарды төлеу бойынша дербес есепшоттарын дұрыс жүргізуге бақылау жасау; ақшаны уақытша орналастыру шоттарына және кедендік төлемдер, салықтар және өсімпұлдар төлеуді қамтамасыз ететін өзге де шараларға есеп және бақылау жасау; сыртқы экономикалық қызметке қатысушылардың дербес есепшоттары бойынша салыстырма тексеру жүргізу; кеден органдарымен фискалдық міндеттерді атқаруға қатысты талдау және басқа ақпараттарды дайындау.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика).

 

6. Камералдық бақылау басқармасы №2 камералдық бақылау бөлімінің бас маманы (С-О-5, 1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Тексерулерді жоспарлау мақсатында сыртқы экономикалық қызметке қатысушылар туралы ақпараттар жинақтауды жүзеге асыру; кедендік тексерулер жүргізу кезінде ұсынымдар енгізу және посткедендік бақылау объектілерін таңдау үшін тәуекел нысанын (тауарлар, елдер, сыртқы экономикалық қызметке қатысушы) анықтау мақсатында тауарларға арналған декларациялардың электрондық көшірмелерінің көрсеткіштер базасына және тексеру актілеріне талдау жүргізу; сыртқы экономикалық қызметке қатысушыларға жоспарлы және камералдық тексерулер жүргізу; Бөлімнің құзырына енетін посткедендік бақылау басқармасы сұрақтары бойынша әдістемелік және нормативтік базаны жетілдіру бойынша ұсыныстар жасау.

 Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: Жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), білім (құқық және экономика негіздері).

 

7. Мемлекеттік қызмет көрсетулер басқармасы өндірістік емес төлемдер бөлімінің бас маманы (С-О-5, 1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Жалпы облыс бойынша жеке тұлғалардың өндірілмеген төлемдерінің түсімінің ағымдағы жағдайына талдау жасау, болжаудағы маңызды ауытқулардың себебін анықтау, сонымен қатар толық төленбеген төлем және артық төленген төлем серпініне оның шығу себебін, жоғарылауын және төмендеуін көрсете отырып бақылау жасау, камералдық бақылау жасау; 2-Н басқарма есептілігі мәліметі бойынша белгіленген уақыттар құру; ; өндірілмеген төлемдердің бюджетке түсуі бойынша жиынтық ақпарат құру; жеке тұлғалардың алымдары мен басқа салықтық төлемдері бойынша күтілетін түсімдердің мәліметін дайындау;  уәкілетті органның берген мәліметтерінің талдауымен таныса келе жеке тұлғалардың салық міндеттемелерін орындауына бақылау орнату; өндірілмеген төлем тізбесіне кіретін түсім көздері бойынша салық төлеушілерге тақырыптық салық тексеулерін жүргізу; ҚР Салық кодексінде көрсетілгендей салық төлеушіге салық міндеткерліктерін уақытылы орындауын хабарлау; ҚР әкімшілік құқық бұзушылық Кодексіне сәйкес салық төлеушіледі әкімшілік жазаға тарту; еңбек және қызметтік тәртіпті сақтау.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), білім (құқық және экономика негіздері).

 

8. Жанама салықтарды әкімшілендіру басқармасы ҚҚС әкімшілендіру және аудит бөлімінің бас маманы (С-О-5, 5 бірлік, оның ішінде 1 бірлік уақытша (негізгі қызметкердің бала күтімі демалысының кезеңіне, 01 наурыз 2018 жылға  дейін).

Функционалдық міндеттері: ҚР ҚМ МКК-не, жергілікті билік органдарына, құқық қорғау және бақылау органдарына олардың сұратуларына сәйкес есептілік мәліметтерді және ақпараттарды өз уақытында және сапалы дайындауды және жолдауды қамтамасыз ету. Бөлім құзырына кіретін мәселелер бойынша хаттарды, өтініштерді және шағымдарды өз уақытында және сапалы қарауды қамтамасыз ету. Салық төлеушінің ҚҚС-ның есепке жатқызылған сомасының есепке алынған сомасының асып кеткен сомасын қайтару жөніндегі өтініш/талабына сәйкес тақырыптық салықтық тексерулерді жүргізеді. Басқа аумақтық салық органдарының сұратулары бойынша қарсы тексерулерді өз уақытында жүргізуді, сонымен бірге тематикалық салықтық тексеру барысында жүргізілген операциялардың салықтық есептілікте нақты көрсетілгені жөнінде қосымша ақпарат керек болған жағдайда үшінші тұлғаға қатысты қарсы тексеру жүргізеді. Сұрату бастаушы -  аумақтық салық органның сұраныстарына жауаптарды және қарсы тексеру материалдарын уақытында жолдауды бақылау. Барлық тексерулер бойынша мәліметтерді САЭБ АЖ-не толықтай уақытында және сапалы енгізу. Салықтық тексерулер актілерімен расталған ҚҚС-ның асып кеткен сомасын қайтаруға өкім дайындайды. Еңбек және қызметтік тәртіптерін сақтау.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), білім (құқық және экономика негіздері).

 

9. Борыштармен жұмыс басқармасы оңалту және банкроттық бөлімінің  бас  маманы (С-О-5, 4 бірлік оның ішінде 1 уақытша бірлік, (негізгі қызметкердің бала күтімі демалысының кезеңіне 02 мамыр 2017 жылға дейін).

Функционалдық міндеттері: Конкурстық және бейімдеу басқарушыларды тағайындау және шектету бұйрықтарының жоспарын дайындау; төлемге қабілетсіз борышкерлердің, сыртқы бақылау әкімшілерінің қаржы-экономикалық жағдайының экспресс-талдау есептерін орындау, конкурстық өндіріс іс-шараларының жүргізілу барысын, бейімдеу рәсімдерін және сыртқы қадағалауды бақылау, кредиторлар комитетінің құрамын бекіту туралы бұйрық жобаларын, кредиторлар талаптарының тізілімін, конкурстық және бейімдеу басқарушысының есеп нәтижелерін келісу туралы  қорытындылар, сыртқы бақылау әкімшілерін даярлау. Қазақстан Республикасының «Банкроттық туралы» Заңын бұзушылық анықталған жағдайда, сыртқы бақылау әкімшілерінің, конкурстық және бейімдеу басқарушысының шешімдерін және әрекеттерін (әрекетсіздігін) соттал даулау. Борышкердің мүлкін (активтерін) сату бойынша сауда жүргізу тәртібінің сақталуын бақылауды жүзеге асыру; Басқарманың құзыретіне жататын мәселелер бойынша есептерді сапалы, уақытылы ұсынуды бақылау; Басқарма қызметкерлерінің еңбек және қызметтік тәртіпті сақтауын қамтамасыз ету. Басқарманың құзыретіне жататын мәселелер бойынша есептерді сапалы, уақытылы ұсыну.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: жоғары білім құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес  (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), білім (құқық және экономика негіздері), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар), техникалық ғылымдар және технологиялар (автоматтандыру және басқару, ақпараттық жүйелер, есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету, математикалық және компьютерлік моделдеу),  жаратылыстану ғылымдары (информатика),  білім (құқық және экономика негіздері, информатика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар).

 

10. «Темір – Баба» кеден бекетінің санитарлық-карантиндік бақылау бойынша бас маманы (С-О-5, 1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Санитариялық-эпидемиологиялық бақылауды жүзеге асыру; көлік құралдарында жұқпалы және (немесе) паразиттік аурулар белгілері бар тұлғаларды анықтау, жұқпалы және (немесе) паразиттік аурулармен ауырған тұлғалар анықталған кезде санитарлық-эпидемияға қарсы барлық қажетті шаралар қабылдау, Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау комитетінің аумақтық бөлімшелерін шұғыл хабардар ету; бақылауға алынған тауарлар мен көлік құралдарына, контейнерлерге, сонымен бірге жұқпалы аурулар таратушылардың (жәндіктер, тірі және өлі кеміргіштер және олардың болған іздері) болуына қатысты санитарлық-карантиндік бақылау жүргізу. 

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: жоғары білім - денсаулық сақтау және әлеуметтік қамтамасыз ету (медицина)  - (мейірбикелік іс, қоғамдық денсаулық сақтау).

 

11. «Тәжен» кеден бекетінің санитарлық-карантиндік бақылау бойынша бас маманы (С-О-5, 1 уақытша бірлік, (негізгі қызметкердің бала күтімі демалысының кезеңіне 02 желтоқсан 2018 жылға  дейін).

Функционалдық міндеттері: Санитариялық-эпидемиологиялық бақылауды жүзеге асыру; көлік құралдарында жұқпалы және (немесе) паразиттік аурулар белгілері бар тұлғаларды анықтау, жұқпалы және (немесе) паразиттік аурулармен ауырған тұлғалар анықталған кезде санитарлық-эпидемияға қарсы барлық қажетті шаралар қабылдау, Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігі Мемлекеттік санитарлық-эпидемиологиялық қадағалау комитетінің аумақтық бөлімшелерін шұғыл хабардар ету; бақылауға алынған тауарлар мен көлік құралдарына, контейнерлерге, сонымен бірге жұқпалы аурулар таратушылардың (жәндіктер, тірі және өлі кеміргіштер және олардың болған іздері) болуына қатысты санитарлық-карантиндік бақылау жүргізу.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: жоғары білім - денсаулық сақтау және әлеуметтік қамтамасыз ету (медицина) (мейірбикелік іс, қоғамдық денсаулық сақтау, дәрігерлік емдеу ісі).

 

12. Бейнеу ауданы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы «Ақпараттарды қабылдау және өңдеу орталығы» бөлімінің бас маманы (С-R-4, 2 бірлік, оның ішінде 1 бірлік уақытша, (негізгі қызметкердің бала күтімі бойынша демалысы кезеңіне 03 қазан 2018 жылға  дейін).

Функционалдық міндеттері: Бекітілген талаптарға сәйкес белгіленген мерзім ішінде салық есептерін сапалы және уақтылы енгізу жұмысын жүргізу. Тіркеу құжаттарын қабылдау, өңдеу және салық төлеушілерге беру. Қате енгізілген құжаттарды өңдеу. Салық есептері нысандарын ақпараттар жүйесіне ензгізу регламентін қатаң сақтау. Белгіленген мерзімде салық есептерін тапсырмаған мекемелер тізімін жасақтау, салық төлеушілерге әкімшілік шаралар қолдану (хабарламалар табыстау, әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамалар толтыру). Оңайлатылған декларация негізінде жұмыс жасайтын жеке кәсіпкерлердің декларацияларын және ай сайынғы ойын бизнесі есебін қабылдау. «Бір терезе» принципі арқылы заңды тұлғалардың салық төлеуші ретінде тіркелуін жүзеге асыру. Заңды тұлғалар мен жеке кәсіпкерлерді тіркеу және тіркеуден шығару жұмыстарын жүргізу. ҚҚС төлеушілерді тіркеу және тіркеуден шығару. Салық төлеушілер бойынша салық және бюджетке төленетін басқа да төлемдердің түсім динамикасына бақылау және талдау жүргізу. Салық төлеушілердің есеп бетшелеріндегі салық және басқа да бюджетке төленетін міндетті төлемдердің, міндетті зейнетақы жарналарының, әлеуметтік аударымдар, сонымен қатар, өсімпұлдар мен айыппұлдар (есептелген, кемітілген) және түскен (қайтарылған, есепке жатқызылған) сомаларының есебінің дұрыс жүргізілуін бақылау. Қазынашылық органдарынан келіп түскен төлем құжаттарының реестрін әр-бір бюджет кірісінің код сыныптамасы бойынша бөлек есеп жүргізу. Салық төлеушілердің арыздары бойынша артық төленген салық және басқа да бюджетке төленетін міндетті төлемдерді қайтару және есепке жатқызу жұмыстарын жүргізу. Артық төленген салық, төлемақы және өсімпұл сомаларын арызсыз есепке жатқызу. Салық төлеушінің орналасқан жері немесе қызмет ету жері өзгерген жағдайда, сонымен қатар, заңды тұлға қайта құрылған кезде жеке шоттарын есебін жүргізу және табыстау. Салық төлеушінің арызы бойынша салық төлеушінің (салық агентінің) бюджет алдындағы салық және басқа да бюджетке төленетін міндетті төлемдер, міндетті зейнетақы  жарналары  мен  әлеуметтік  аударымдар  бойынша  берешегінің  жоқ  немесе  бар  екендігі  туралы  анықтама беру. Жеке шоттарды ашу және жабу және жеке шоттары бойынша тексеру жұмыстарын жүргізу. Әкімшілік іс құжаттарын қарау нәтижесінде, салынған әкімшілік айыппұл сомаларын мәжбүрлеп өндіру бойынша сот органдарымен жұмыс жүргізу. Салық төлеушілер құқығы мен мемлекет мүддесін сақтау және қорғау. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің, ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитетінің, облыстық Мемлекеттік кірістер департаментінің бұйрықтары мен тапсырмаларының толықтай және уақтылы орындалуын қамтамасыз ету. ҚР заңнамаларында көзделген басқа да қызметтерді атқару.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар), білім (құқық және экономика негіздері, информатика).

 Орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім - құқық (құқықтану, құқық қорғау қызметі), қызмет көрсету, экономика және басқару (есеп және аудит, қаржы, экономика, менеджмент), метрология, стандарттау және сертификаттау (стандарттау технигі, техник-метролог, техник-дозиметрист).

 

13. Маңғыстау ауданы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы салық төлеушілермен жұмыс және мәжбүрлеп өндіру бөлімінің басшысы (С-R-3, 1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Бөлім жұмысына жалпы басшылық жасау. Камералдық бақылау нәтижесінде, анықталған заң бұзушылықтарды жою туралы хабарламаларды салық төлеушілерге жолдау. Салық төлеушілер бойынша салық және бюджетке төленетін басқа да төлемдердің түсім динамикасына бақылау және талдау жүргізу. Салық төлеушілердің жеке шоттарында есептелген салық сомалары бойынша мәліметті уәкілетті органдардан алынған мәліметтермен салыстыру жұмыстарын жүргізу. Салық кезеңі ішінде есептелген аванстық төлемдер сомасының дұрыстығы сұрақтары бойынша камералдық бақылау жүргізу. Салық заңнамасының бұзылу фактілері бойынша әкімшілік жадығаттарды жасақтау. Шағын бизнес субъектілерінің арнаулы салық режимін қолдану заңдылықтарына бақылау жасау. Методикалық нұсқауларға сәйкес, уақытылы және сапалы тексеріс жүргізуге, бақылау-экономикалық жұмыстар жағдайына бақылау жасау. САЭБ АЖ бағдарламасына салықтық тексеріс мәліметтерін белгіленген мерзімде және сапалы түрде толықтай енгізілуін қамтамасыз ету. Анықталған әкімшілік заң бұзушылықтар бойынша хаттамаларды міндетті түрде ҚР Әкімшілік-құқық бұзушылықтар туралы Кодексі талаптарына сәйкес, белгіленген мерзімде және сапалы түрде САЭБ АЖ бағдарламасына жасақтау.  2-Н нысаны бойынша бақылау-экономикалық жұмыс есебін жасақтау. Прокуратураға нұсқамалардың 1АП-Н карточкалардың және 1-П карточка-талондарының уақтылы тапсырылуы мен тіркелуін қамтамасыз ету. Жеке тұлғалардың көлік құралдары, мүлік және жер салықтарын және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер бойынша әкімшілендіру сұрақтары бойынша ҚР заңнамаларының орындалуын қамтамасыз ету. Бюджетке берешекті жою бойынша барлық тәсілдерді қолдану, салық және басқа да міндетті төлемдерді төлеу бойынша мерзімінде орындалмаған салық міндеттемесінің орындалуын қамтамасыз ету шараларын жүргізу. Салық берешегін мәжбүрлеп өндіру бойынша қолданылатын тәсілдер туралы хабарламаларды жолдау. Банкрот деп тану туралы талап-арыздарды сот органдарына жолдау жұмыстарын ұйымдастыру. Салық төлеушілер тарапынан түскен өтініштерді уақытылы қаралуы және олардың орындалуын қамтамасыз ету. Мемлекеттік кірістер басқармасы бойынша салық заңнамаларын түсіндіру сұрақтары бойынша семинар-жиналыстар мен техникалық оқу сабақтарын жүргізу. Қызметтік этика мен еңбек тәртібінің сақталуын қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің, Облыстық Мемлекеттік кірістер департаменті мен басқарма басшыларының тапсырмаларына сәйкес бөлімге жүктелген басқа да міндеттерді атқару және басқа бөлімдермен қарым-қатынасты үйлестіру.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар).

 

14. Маңғыстау ауданы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы салық төлеушілермен жұмыс және мәжбүрлеп өндіру бөлімінің бас маманы (С-R-4, 1 бірлік уақытша, (негізгі қызметкердің бала күтімі бойынша демалысы кезеңіне  07 желтоқсан 2017 жылға  дейін).

Функционалдық міндеттері: Камералдық бақылау нәтижесінде, анықталған заң бұзушылықтарды жою туралы хабарламаларды салық төлеушілерге жолдау. Салық төлеушілер бойынша салық және бюджетке төленетін басқа да төлемдердің түсім динамикасына бақылау және талдау жүргізу. Салық төлеушілердің жеке шоттарында есептелген салық сомалары бойынша мәліметті уәкілетті органдардан алынған мәліметтермен салыстыру жұмыстарын жүргізу. Салық кезеңі ішінде есептелген аванстық төлемдер сомасының дұрыстығы сұрақтары бойынша камералдық бақылау жүргізу. Салық заңнамасының бұзылу фактілері бойынша әкімшілік жадығаттарды жасақтау. Шағын бизнес субъектілерінің арнаулы салық режимін қолдану заңдылықтарына бақылау жасау. Методикалық нұсқауларға сәйкес, уақытылы және сапалы тексеріс жүргізуге, бақылау-экономикалық жұмыстар жағдайына бақылау жасау. САЭБ АЖ бағдарламасына салықтық тексеріс мәліметтерін белгіленген мерзімде және сапалы түрде толықтай енгізілуін қамтамасыз ету. Анықталған әкімшілік заң бұзушылықтар бойынша хаттамаларды міндетті түрде ҚР Әкімшілік-құқық бұзушылықтар туралы Кодексі талаптарына сәйкес, белгіленген мерзімде және сапалы түрде САЭБ АЖ бағдарламасына жасақтау. 2-Н нысаны бойынша бақылау-экономикалық жұмыс есебін жасақтау.  Прокуратураға нұсқамалардың 1АП-Н карточкалардың және 1-П карточка-талондарының уақтылы тапсырылуы мен тіркелуін қамтамасыз ету. Жеке тұлғалардың көлік құралдары, мүлік және жер салықтарын және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер бойынша әкімшілендіру сұрақтары бойынша ҚР заңнамаларының орындалуын қамтамасыз ету. Бюджетке берешекті жою бойынша барлық тәсілдерді қолдану, салық және басқа да міндетті төлемдерді төлеу бойынша мерзімінде орындалмаған салық міндеттемесінің орындалуын қамтамасыз ету шараларын жүргізу. Салық берешегін мәжбүрлеп өндіру бойынша қолданылатын тәсілдер туралы хабарламаларды жолдау. Банкрот деп тану туралы талап-арыздарды сот органдарына жолдау жұмыстарын ұйымдастыру. Салық төлеушілер тарапынан түскен өтініштерді уақытылы қаралуы және олардың орындалуын қамтамасыз ету. Мемлекеттік кірістер басқармасы бойынша салық заңнамаларын түсіндіру сұрақтары бойынша семинар-жиналыстар мен техникалық оқу сабақтарын жүргізу. Қызметтік этика мен еңбек тәртібінің сақталуын қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің, Облыстық Мемлекеттік кірістер департаменті мен басқарма басшыларының тапсырмаларына сәйкес бөлімге жүктелген басқа да міндеттерді атқару және басқа бөлімдермен қарым-қатынасты үйлестіру.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар), білім (құқық және экономика негіздері).

 Орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім - құқық (құқықтану, құқық қорғау қызметі), қызмет көрсету, экономика және басқару (есеп және аудит, қаржы, экономика, менеджмент), метрология, стандарттау және сертификаттау (стандарттау технигі, техник-метролог, техник-дозиметрист).

 

15. Түпқараған ауданы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы салық төлеушілермен жұмыс және мәжбүрлеп өндіру бөлімінің бас маманы (С-R-4, 1 бірлік уақытша, (негізгі қызметкердің бала күтімі бойынша демалысы кезеңіне  06 сәуір 2017 жылға дейін).

Функционалдық міндеттері: Камералдық бақылау нәтижесінде, анықталған заң бұзушылықтарды жою туралы хабарламаларды салық төлеушілерге жолдау. Салық төлеушілер бойынша салық және бюджетке төленетін басқа да төлемдердің түсім динамикасына бақылау және талдау жүргізу. Салық төлеушілердің жеке шоттарында есептелген салық сомалары бойынша мәліметті уәкілетті органдардан алынған мәліметтермен салыстыру жұмыстарын жүргізу. Салық кезеңі ішінде есептелген аванстық төлемдер сомасының дұрыстығы сұрақтары бойынша камералдық бақылау жүргізу. Салық заңнамасының бұзылу фактілері бойынша әкімшілік жадығаттарды жасақтау. Шағын бизнес субъектілерінің арнаулы салық режимін қолдану заңдылықтарына бақылау жасау. Методикалық нұсқауларға сәйкес, уақытылы және сапалы тексеріс жүргізуге, бақылау-экономикалық жұмыстар жағдайына бақылау жасау. САЭБ АЖ бағдарламасына салықтық тексеріс мәліметтерін белгіленген мерзімде және сапалы түрде толықтай енгізілуін қамтамасыз ету. Анықталған әкімшілік заң бұзушылықтар бойынша хаттамаларды міндетті түрде ҚР Әкімшілік-құқық бұзушылықтар туралы Кодексі талаптарына сәйкес, белгіленген мерзімде және сапалы түрде САЭБ АЖ бағдарламасына жасақтау.  2-Н нысаны бойынша бақылау-экономикалық жұмыс есебін жасақтау. Прокуратураға нұсқамалардың 1АП-Н карточкалардың және 1-П карточка-талондарының уақтылы тапсырылуы мен тіркелуін қамтамасыз ету. Жеке тұлғалардың көлік құралдары, мүлік және жер салықтарын және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер бойынша әкімшілендіру сұрақтары бойынша ҚР заңнамаларының орындалуын қамтамасыз ету. Бюджетке берешекті жою бойынша барлық тәсілдерді қолдану, салық және басқа да міндетті төлемдерді төлеу бойынша мерзімінде орындалмаған салық міндеттемесінің орындалуын қамтамасыз ету шараларын жүргізу. Салық берешегін мәжбүрлеп өндіру бойынша қолданылатын тәсілдер туралы хабарламаларды жолдау. Банкрот деп тану туралы талап-арыздарды сот органдарына жолдау жұмыстарын ұйымдастыру. Салық төлеушілер тарапынан түскен өтініштерді уақытылы қаралуы және олардың орындалуын қамтамасыз ету. Мемлекеттік кірістер басқармасы бойынша салық заңнамаларын түсіндіру сұрақтары бойынша семинар-жиналыстар мен техникалық оқу сабақтарын жүргізу. Қызметтік этика мен еңбек тәртібінің сақталуын қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің, Облыстық Мемлекеттік кірістер департаменті мен басқарма басшыларының тапсырмаларына сәйкес бөлімге жүктелген басқа да міндеттерді атқару және басқа бөлімдермен қарым-қатынасты үйлестіру.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар), білім (құқық және экономика негіздері).

 Орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім - құқық (құқықтану, құқық қорғау қызметі), қызмет көрсету, экономика және басқару (есеп және аудит, қаржы, экономика, менеджмент), метрология, стандарттау және сертификаттау (стандарттау технигі, техник-метролог, техник-дозиметрист).

 

16. Қарақия ауданы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы салық төлеушілермен жұмыс және мәжбүрлеп өндіру бөлімінің бас маманы (С-R-4, 1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Камералдық бақылау нәтижесінде, анықталған заң бұзушылықтарды жою туралы хабарламаларды салық төлеушілерге жолдау. Салық төлеушілер бойынша салық және бюджетке төленетін басқа да төлемдердің түсім динамикасына бақылау және талдау жүргізу. Салық төлеушілердің жеке шоттарында есептелген салық сомалары бойынша мәліметті уәкілетті органдардан алынған мәліметтермен салыстыру жұмыстарын жүргізу. Салық кезеңі ішінде есептелген аванстық төлемдер сомасының дұрыстығы сұрақтары бойынша камералдық бақылау жүргізу. Салық заңнамасының бұзылу фактілері бойынша әкімшілік жадығаттарды жасақтау. Шағын бизнес субъектілерінің арнаулы салық режимін қолдану заңдылықтарына бақылау жасау. Методикалық нұсқауларға сәйкес, уақытылы және сапалы тексеріс жүргізуге, бақылау-экономикалық жұмыстар жағдайына бақылау жасау. САЭБ АЖ бағдарламасына салықтық тексеріс мәліметтерін белгіленген мерзімде және сапалы түрде толықтай енгізілуін қамтамасыз ету. Анықталған әкімшілік заң бұзушылықтар бойынша хаттамаларды міндетті түрде ҚР Әкімшілік-құқық бұзушылықтар туралы Кодексі талаптарына сәйкес, белгіленген мерзімде және сапалы түрде САЭБ АЖ бағдарламасына жасақтау.  2-Н нысаны бойынша бақылау-экономикалық жұмыс есебін жасақтау.  Прокуратураға нұсқамалардың 1АП-Н карточкалардың және 1-П карточка-талондарының уақтылы тапсырылуы мен тіркелуін қамтамасыз ету. Жеке тұлғалардың көлік құралдары, мүлік және жер салықтарын және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер бойынша әкімшілендіру сұрақтары бойынша ҚР заңнамаларының орындалуын қамтамасыз ету. Бюджетке берешекті жою бойынша барлық тәсілдерді қолдану, салық және басқа да міндетті төлемдерді төлеу бойынша мерзімінде орындалмаған салық міндеттемесінің орындалуын қамтамасыз ету шараларын жүргізу. Салық берешегін мәжбүрлеп өндіру бойынша қолданылатын тәсілдер туралы хабарламаларды жолдау. Банкрот деп тану туралы талап-арыздарды сот органдарына жолдау жұмыстарын ұйымдастыру. Салық төлеушілер тарапынан түскен өтініштерді уақытылы қаралуы және олардың орындалуын қамтамасыз ету. Мемлекеттік кірістер басқармасы бойынша салық заңнамаларын түсіндіру сұрақтары бойынша семинар-жиналыстар мен техникалық оқу сабақтарын жүргізу. Қызметтік этика мен еңбек тәртібінің сақталуын қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің, Облыстық Мемлекеттік кірістер департаменті мен басқарма басшыларының тапсырмаларына сәйкес бөлімге жүктелген басқа да міндеттерді атқару және басқа бөлімдермен қарым-қатынасты үйлестіру.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар).

 Орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім - құқық (құқықтану, құқық қорғау қызметі), қызмет көрсету, экономика және басқару (есеп және аудит, қаржы, экономика, менеджмент), метрология, стандарттау және сертификаттау (стандарттау технигі, техник-метролог, техник-дозиметрист).

 

17. Мұнайлы ауданы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы «Ақпараттарды қабылдау және өңдеу орталығы» бөлімінің басшысы (С-R-3, 1 бірлік уақытша, (негізгі қызметкердің бала күтімі бойынша демалысы кезеңіне 19 ақпан 2019ж. дейін).

Функционалдық міндеттері: Бөлім жұмысына жалпы басшылық жасау. Бекітілген талаптарға сәйкес белгіленген мерзім ішінде салық есептерін сапалы және уақтылы енгізу жұмысын жүргізу. Тіркеу құжаттарын қабылдау, өңдеу және салық төлеушілерге беру. Қате енгізілген құжаттарды өңдеу. Салық есептері нысандарын ақпараттар жүйесіне ензгізу регламентін қатаң сақтау. Белгіленген мерзімде салық есептерін тапсырмаған мекемелер тізімін жасақтау, салық төлеушілерге әкімшілік шаралар қолдану (хабарламалар табыстау, әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттамалар толтыру). Оңайлатылған декларация негізінде жұмыс жасайтын жеке кәсіпкерлердің декларацияларын және ай сайынғы ойын бизнесі есебін қабылдау. «Бір терезе» принципі арқылы заңды тұлғалардың салық төлеуші ретінде тіркелуін жүзеге асыру. Заңды тұлғалар мен жеке кәсіпкерлерді тіркеу және тіркеуден шығару жұмыстарын жүргізу. ҚҚС төлеушілерді тіркеу және тіркеуден шығару. Салық төлеушілер бойынша салық және бюджетке төленетін басқа да төлемдердің түсім динамикасына бақылау және талдау жүргізу. Салық төлеушілердің есеп бетшелеріндегі салық және басқа да бюджетке төленетін міндетті төлемдердің, міндетті зейнетақы жарналарының, әлеуметтік аударымдар, сонымен қатар, өсімпұлдар мен айыппұлдар (есептелген, кемітілген) және түскен (қайтарылған, есепке жатқызылған) сомаларының есебінің дұрыс жүргізілуін бақылау. Қазынашылық органдарынан келіп түскен төлем құжаттарының реестрін әр-бір бюджет кірісінің код сыныптамасы бойынша бөлек есеп жүргізу. Салық төлеушілердің арыздары бойынша артық төленген салық және басқа да бюджетке төленетін міндетті төлемдерді қайтару және есепке жатқызу жұмыстарын жүргізу. Артық төленген салық, төлемақы және өсімпұл сомаларын арызсыз есепке жатқызу. Салық төлеушінің орналасқан жері немесе қызмет ету жері өзгерген жағдайда, сонымен қатар, заңды тұлға қайта құрылған кезде жеке шоттарын есебін жүргізу және табыстау. Салық төлеушінің арызы бойынша салық төлеушінің (салық агентінің) бюджет алдындағы салық және басқа да бюджетке төленетін міндетті төлемдер, міндетті зейнетақы  жарналары  мен  әлеуметтік  аударымдар  бойынша  берешегінің  жоқ  немесе  бар  екендігі  туралы  анықтама беру. Жеке шоттарды ашу және жабу және жеке шоттары бойынша тексеру жұмыстарын жүргізу. Әкімшілік іс құжаттарын қарау нәтижесінде, салынған әкімшілік айыппұл сомаларын мәжбүрлеп өндіру бойынша сот органдарымен жұмыс жүргізу. Салық төлеушілер құқығы мен мемлекет мүддесін сақтау және қорғау. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің, ҚР ҚМ Мемлекеттік кірістер комитетінің, облыстық Мемлекеттік кірістер департаментінің бұйрықтары мен тапсырмаларының толықтай және уақтылы орындалуын қамтамасыз ету. ҚР заңнамаларында көзделген басқа да қызметтерді атқару.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес  (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар).

 

18. Мұнайлы ауданы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы салық төлеушілермен жұмыс және мәжбүрлеп өндіру бөлімінің басшысы (С-R-3, 1 бірлік уақытша, (негізгі қызметкердің бала күтімі бойынша демалысы кезеңіне 12 наурыз 2019ж. дейін).

Функционалдық міндеттері: Бөлім жұмысына жалпы басшылық жасау. Камералдық бақылау нәтижесінде, анықталған заң бұзушылықтарды жою туралы хабарламаларды салық төлеушілерге жолдау. Салық төлеушілер бойынша салық және бюджетке төленетін басқа да төлемдердің түсім динамикасына бақылау және талдау жүргізу. Салық төлеушілердің жеке шоттарында есептелген салық сомалары бойынша мәліметті уәкілетті органдардан алынған мәліметтермен салыстыру жұмыстарын жүргізу. Салық кезеңі ішінде есептелген аванстық төлемдер сомасының дұрыстығы сұрақтары бойынша камералдық бақылау жүргізу. Салық заңнамасының бұзылу фактілері бойынша әкімшілік жадығаттарды жасақтау. Шағын бизнес субъектілерінің арнаулы салық режимін қолдану заңдылықтарына бақылау жасау. Методикалық нұсқауларға сәйкес, уақытылы және сапалы тексеріс жүргізуге, бақылау-экономикалық жұмыстар жағдайына бақылау жасау. САЭБ АЖ бағдарламасына салықтық тексеріс мәліметтерін белгіленген мерзімде және сапалы түрде толықтай енгізілуін қамтамасыз ету. Анықталған әкімшілік заң бұзушылықтар бойынша хаттамаларды міндетті түрде ҚР Әкімшілік-құқық бұзушылықтар туралы Кодексі талаптарына сәйкес, белгіленген мерзімде және сапалы түрде САЭБ АЖ бағдарламасына жасақтау.  2-Н нысаны бойынша бақылау-экономикалық жұмыс есебін жасақтау. Прокуратураға нұсқамалардың 1АП-Н карточкалардың және 1-П карточка-талондарының уақтылы тапсырылуы мен тіркелуін қамтамасыз ету. Жеке тұлғалардың көлік құралдары, мүлік және жер салықтарын және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер бойынша әкімшілендіру сұрақтары бойынша ҚР заңнамаларының орындалуын қамтамасыз ету. Бюджетке берешекті жою бойынша барлық тәсілдерді қолдану, салық және басқа да міндетті төлемдерді төлеу бойынша мерзімінде орындалмаған салық міндеттемесінің орындалуын қамтамасыз ету шараларын жүргізу. Салық берешегін мәжбүрлеп өндіру бойынша қолданылатын тәсілдер туралы хабарламаларды жолдау. Банкрот деп тану туралы талап-арыздарды сот органдарына жолдау жұмыстарын ұйымдастыру. Салық төлеушілер тарапынан түскен өтініштерді уақытылы қаралуы және олардың орындалуын қамтамасыз ету. Мемлекеттік кірістер басқармасы бойынша салық заңнамаларын түсіндіру сұрақтары бойынша семинар-жиналыстар мен техникалық оқу сабақтарын жүргізу. Қызметтік этика мен еңбек тәртібінің сақталуын қамтамасыз ету. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің, Облыстық Мемлекеттік кірістер департаменті мен басқарма басшыларының тапсырмаларына сәйкес бөлімге жүктелген басқа да міндеттерді атқару және басқа бөлімдермен қарым-қатынасты үйлестіру.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес  (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар).

 

 

19. Ақтау қаласы бойынша Мемлекеттік кірістер басқармасы Өндірістік емес төлемдерді әкімшілендіру бөлімінің бас маманы (С-R-4, 1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Жеке тұлғалардың өндірістік емес төлемдерін түсімін қамтамасыз ету, болжамнан айтарлықтай артық ауытқуының себебін анықтау, сонымен қатар берешек және артық төлемдердің құралуын, көбеюін және азаюын бақылау, камералдық бақылау жүргізу, 2-Н есебі басқаруының мәліметі  бойынша белгіленген мерзімдерін құрау; өндірістік емес төлемдердің бюджетке түсуі туралы жиынтық ақпаратын жасау, СТжәнеСО АЖ бағдарламасын  жұмысын қамтамасыз ету, жеке тұлғалардың алымдары және басқа да салықтық төлемдері бойынша күтілетін түсімдері туралы мәлімет жасау; уәкілетті органдарымен берілген мәліметтерін зерттеу негізінде жеке тұлғалардың салықтық міндеттерінің орындалуына бақылау жүргізу; салықтық міндеттердің мерзімінде және ҚР Салық кодексінде қарастырылған жағдайларда орындалуы бойынша салықтөлеушіге хабарлама тапсыру; салықтөлеушілерді ҚР әкімшілік құқықбұзушылық туралы Кодексіне сәйкес әкімшілік жауапкершілікке тарту.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар), білім (құқық және экономика негіздері).

 Орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім - құқық (құқықтану, құқық қорғау қызметі), қызмет көрсету, экономика және басқару (есеп және аудит, қаржы, экономика, менеджмент), метрология, стандарттау және сертификаттау (стандарттау технигі, техник-метролог, техник-дозиметрист).

 

  20. Ақтау қаласы бойынша мемлекеттік кірістер басқармасы «Есептілікті қабылдау және өңдеу орталығы» бөлімінің бас маманы С-R-4, 1 бірлік,  уақытша  (негізгі қызметкердің бала күтімі бойынша демалысы кезеңіне 15 ақпан 2017ж. дейін).

  Функционалдық міндеттері: Салық органдарының ақпараттарын қабылдау және өңдеу Орталығының жұмыс Ережесіне сәйкес кіріс құжаттарын өңдеуді уақытылы және сапалы жүзеге асыру. Салық есептілік нысанын уақытылы және сапалы енгізуін іске асыру, Салық төлеушілер және салық агенттері салықтық әкімшілік ету ақпараттық жүйелері арқылы және қағаз жеткізгіштегі тапсырылған салық есептілігіндегі ақпаратты уақыт тәртібіне сәйкес енгізу. Салықтық заңнамасына сәйкес бұзушылықтарды жою туралы хабарлама жіберу. Салық органдарының ақпараттарын қабылдау және өңдеу Орталығының жұмыс Ережесіне сәйкес кіріс құжаттарын өңдеуді уақытылы және сапалы жүзеге асыру Салық төлеушілермен салыстырып тексеру актісін жүргізу. Әкімшілік құқық бұзушылық хаттамасын жасау және әкімшілік жауапкершілікке тарту материалдарын дайындау. Қазақстан Республикасының заңнамаларында көзделген өзге де қызметтерді орындау.

Конкурсқа қатысушыға қойылатын талаптар: жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар), білім (құқық және экономика негіздері).

 Орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім- құқық (құқықтану, құқық қорғау қызметі), қызмет көрсету, экономика және басқару (есеп және аудит, қаржы, экономика, менеджмент), метрология, стандарттау және сертификаттау (стандарттау технигі, техник-метролог, техник-дозиметрист).

  

21. «Ақтау теңіз порты» бойынша мемлекеттік кірістер басқармасы салықтарды әкімшілендіру бөлімінің бас маманы (санаты С-R-4, 1 бірлік).

Функционалдық міндеттері: Тіркеу құжаттарын қабылдау, өңдеу және салық төлеушілерге беру. Салық төлеушілердің салықтық өтініштерін қабылдау және өңдеу. Салық есептері нысандарын ақпараттар жүйесіне ензгізу регламентін қатаң сақтау. Салық есептерін бекітілген уақытта ішінде белгілі талаптарға сәйкес, уақытылы және сапалы енгізілуін жүзеге асыру. «Бір терезе» принципі арқылы заңды тұлғалардың салық төлеуші ретінде тіркелуін жүзеге асыру. Заңды тұлғаларды тіркеу және есептен алу; Бюджетке төленетін басқа да төлемдердің және есептелген салық сомасын  дұрыстығы туралы сұрақ бойынша салық есептіліктері формаларының камералды бақылауын жүзеге асыру. Камералдық бақылау нәтижесінде, анықталған заң бұзушылықтарды жою туралы хабарламаларды салық төлеушілерге жолдау. Салық төлеушілер бойынша салық және бюджетке төленетін басқа да төлемдердің түсім динамикасына бақылау және талдау жүргізу және қосымша резервтер анықтау үшін қажетті жұмыстар жүргізу; Салық төлеушілердің жеке шоттарында есептелген салық сомалары бойынша мәліметті уәкілетті органдардан алынған мәліметтермен салыстыру жұмыстарын жүргізу. Салық заңнамасының бұзылу фактілері бойынша әкімшілік жадығаттарды жасақтау. Салық қарыздарын уақытылы өтемеуге байланысты салық төлеушілердің салық міндеткерліктерін уақытылы орындамауына байланысты Қазақстан Республикасының салық заңнамасында көрсетілген іс-шараларды іске асыру.  Әкімшілік іс құжаттарын қарау нәтижесінде, салынған әкімшілік айыппұл сомаларын мәжбүрлеп өндіру бойынша сот органдарымен жұмыс жүргізу. Қазынашылықтан реестрлерді қабылдау және операциялық күнді жабу. Салық төлеушілердің арызы бойынша төлемдердің есепке жатқызу, қайтару және Қазынашылыққа жолдау негізінде қорытындыны қалыптастыру. Есепке жатқызу және төлемдерді қайтару және Қазынашылыққа жіберу негізіндегі салық төлеушінің өтініші бойынша қорытынды қалыптастыру. Салық төлеушілердің жеке шоттарын бақылау және есеп жүргізу. Кеден одағы шеңберінде жанама салықтарды әкімшілендіру бойынша салық есептер нысандарын қабылдау және ұсынылған салық есептерге камералдық бақылау жүргізу. Бұқаралық ақпарат құралдары арқылы салық заңдылықтарын және мемлекеттің салық саясатын білікті жеткізу арқылы салық сұрақтары бойынша қоғамның ақпараттандырылуын арттыру. Кіріс және шығыс хат-хабарларын тіркеу. Басқарманың жеке құрамына бұйрықтарды қалыптастыру. Қызметтік тізімдерін ұсыну, басқарма қызметкерлерінің еңбек кітапшасын жүргізу. Жұмыс уақытын есептеу табелін жүргізу және ұсыну. Құжаттарды мемлекеттік мұрағатқа беруге немесе жоюға дайындау. Қазақстан Республикасы Қаржы Министрлігі Мемлекеттік кірістер комитетінің, Маңғыстау облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаментінің бұйрықтары мен тапсырмаларын уақытылы орындау. Салық төлеушілердің құқықтарын қорғау және сақтау.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын талаптар: жоғары білім - құқық (құқықтану, халықаралық құқық, құқық қорғау қызметі, кеден ісі); әлеуметтік ғылымдар, экономика және бизнес (экономика, менеджмент, есеп және аудит, қаржы, маркетинг, мемлекеттік және жергілікті басқару, статистика, әлемдік экономика), гуманитарлық ғылымдар (халықаралық қатынастар), білім (құқық және экономика негіздері).

 Орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім- құқық (құқықтану, құқық қорғау қызметі), қызмет көрсету, экономика және басқару (есеп және аудит, қаржы, экономика, менеджмент), метрология, стандарттау және сертификаттау (стандарттау технигі, техник-метролог, техник-дозиметрист).

       

  Конкурсқа қатысу үшін қажетті құжаттар:

1.     уәкілетті орган белгіленген нысандағы өтініш;

2.     тиісті персоналды басқару қызметімен расталған қызметтік тізім

         Маңғыстау  облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаментінің және мемлекеттік қызмет істері бойынша уәкілетті органның интернет-ресурстарында ішкі конкурс өткiзу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күнінен бастап 3 жұмыс күннің ішінде құжаттар тапсырылуы тиіс.

         Ішкі конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар құжаттарын қолма-қол тәртіпте не электрондық почта мекенжайына электронды түрде не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы не «e-қызмет» кіріктірілген ақпараттық жүйесі арқылы құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.

Конкурсқа қатысу үшін құжаттарды электронды түрде электрондық почта не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы берілген жағдайда азаматтар құжаттардың түпнұсқасын әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күн бұрын кешіктірілмей береді. Оларды бермеген жағдайда тұлға конкурс комиссиясымен әңгімелесуден өтуге жіберілмейді.

Әңгімелесуге жіберілген кандидаттар, оны кандидаттарды әңгімелесу жіберу туралы хабардар ету күнінен бастап үш жұмыс күн ішінде                   Маңғыстау  облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаментінде 31 Б шағын аудан, 5 қабат, акт залында өтеді. Азаматтар конкурсқа қатысу шығындарын (әңгімелесу өтетiн жерге келу және қайту, тұрғын жай жалдау, тұру, байланыс қызметiнiң барлық түрлерiн пайдалану) өздерiнiң жеке қаражаттары есебiнен жүргiзедi.

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар, сондай-ақ Маңғыстау  облысы бойынша Мемлекеттік кірістер департаментінің басшысының келісімі бойынша конкурс комиссиясының отырысына сарапшылар шақырылады.

Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде Қазақстан Республикасы Парламентінің және барлық деңгейдегі мәслихат депутаттарының, Қазақстан Республикасы заңнамасында белгіленген тәртіпте аккредиттелген бұқаралық ақпарат құралдарының, басқа мемлекеттік органдардың, қоғамдық бірлестіктердің (үкіметтік емес ұйымдардың), коммерциялық ұйымдардың және саяси партиялардың өкілдері, уәкілетті органның қызметкерлері қатыса алады. 

Сарапшы ретінде конкурс жариялаған мемлекеттік органның қызметкері болып табылмайтын, бос лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес облыстарда жұмыс тәжірибесі бар тұлғалар, сондай-ақ персоналды іріктеу және жоғарылату бойынша мамандар, басқа мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері, Қазақстан Республикасының Парламент және мәслихат депутаттары қатыса алады.

Байқаушы ретінде конкурс комиссиясының отырысына қатысу үшін тұлғалар әңгімелесу басталғанға дейін бір жұмыс күнінен кешіктірмей персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) тіркеледі. Тіркелу үшін тұлғалар персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесін, ұйымдарға тиесілілігін растайтын құжаттардың түпнұсқасын немесе көшірмелерін ұсынады.

 

 

Шағым жасау тәртiбi:

 

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.

Конкурс комиссиясының шешімі қабылданған күннен бастап бес жұмыс күннен кешіктірмей уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне конкурс комиссиясының шешіміне шағым беру, уәкiлеттi органның немесе оның аумақтық бөлiмшесiнiң келіп түскен шағым бойынша тиісті шешім қабылдауына дейін конкурс комиссиясының шешімінің қолданылуын тоқтата тұруға негіз болып табылады.

 

 

 

«Б» корпусының мемлекеттік
әкімшілік лауазымына   
орналасуға конкурс өткізу 
қағидаларына 2-қосымша  
__________________________
(мемлекеттік орган)   

Өтініш

      Мені___________________________________________________________
________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________ бос мемлекеттік әкімшілік лауазымына орналасу
конкурсына қатысуға жіберуіңізді сұраймын. Мемлекеттік әкімшілік
лауазымдарға орналасуға конкурс өткізу және конкурс комиссиясын
қалыптастыру қағидаларының негізгі талаптарымен таныстым, олармен
келісемін және орындауға міндеттеме аламын.
      Ұсынылып отырған құжаттарымның дәйектілігіне жауап беремін.

      Қоса берілген құжаттар:
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
_____________________________________________________________________
      Мекен жайы және байланыс телефоны______________________________
_____________________________________________________________________

________                                                                 ______________________________
  қолы                                                                           (Т.А.Ә. (болған жағдайда)

«___»_______________ 20 __ ж.